Foto bij Elkaar weer zien

Srry dat ik dit weekend niet poste maar was bij me neefje en nichtje, hier komt wel weer een hoofdstukje hoop dat jullie het leuk vinden. Zijn jullie naar teenz geweest?? Ja, was het leuk???
En natuurlijk HAPPY BIRTHDAY TO REIN gefeliciteerd met je 14de verjaardag.

Sharon moniken:
Vandaag is het eindelijk zo ver, eindelijk zie ik lisa weer. Ik heb der zo erg gemist zins ik naar Goor ben verhuisd. Niet dat het hier stom is ofzo hoor, hellemaal niet juist. Maar lisa voegd gewoon iets toe aan je leven, jullie hebben gewoon altijd lol. Maar ik heb hier ook super goeie vrienden en verkering met de leukste jongen te wereld. Daan zwierink. Wie je straks aan je allerbeste vriendin lisa gaat voorstellen, zij neemt ook iemand mee geen flouw idee wie. Je besluit je maar aan te gaan kleden anders staat daan straks al voor de deur. 15 minuten later gaat de bel en staat daan er. Jullie kletsen even, en dan gaat de bel weer lisa staat er 'heej lieverd begroet ze je vrolijk en ze geeft je een lange knuffel. Heej maar wie heb je meegenomen? Vraag ik nieuwsgierig. Me vriendje antwoord ik geheimzinnig. Wie, omg schat je hebt een vriendje. Je bent zo blij voor der. Rein van duivenbode zegt ze lachend, en hij kont tevoorschijn en geeft eerst lisa een kus en stelt zich dan voor. Kom binnen ik moet jullie ook iets laten zien ik heb ook verkering, wie vraagt lisa nieuwsgierig ? Ik denk dat jullie hem wel kenen zeg je geheimzinnig. Als jullie naar binnen lopen, begint rein te lachen haha daan wat doe jij hier? Bij me meisje zijn antwoord daan droog. En dat vertel je niet tegen mij? Vraagt rein. Hihi, ik moet er om lachen. Daan en rein zijn bezig met een dicusie, als ze even later klaar zijn rennen ze naar jullie toe en nemen jullie in een knuffel. Zo staan jullie daar een paar minuten. Het word nog een gezellige middag. Eerst zijn jullie gezellig aan het kletsen, daarna laten Daan en jij Lisa en rein goor zien rein was al weleens bij Daan geweest maar kenden het dorp ook niet echt. Daarna besluiten jullie in het volgens mij beste restaurant te gaan eten. En daarna moeten Lisa en rein al weer weg, want ze moeten nog heel lang rijden. Als jullie thuis zijn, besluit je om samen met Daan nog een film te kijken. Wat een top dag.

Reageer (4)

  • Debbie2022

    Hoi
    Ik mis Daan Zwierink elke dag om me heen Groetjes Debbie Sporken

    2 jaar geleden
  • sylvanaxrein

    Super leuk alleen het is.Rein van Duivenboden

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    leeuukk snel door(: x

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    Awwwhh lieefff! Snel verder! <3 xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen