Foto bij 6. mary/harry

morgen heb ik geen tijd, dus ik dacht laat ik nou een hoofdstuk maken.
(ik hou van reactie's *hint* *hint*)
hope your like it

Mary pov
Mijn wekker gaat en ik doe moeite om hem uit te zetten. Vandaag is mijn eerste schooldag en aan de ene kant had ik er zin in, maar de andere kant ook weer niet. Ik stap uit bed en doe mijn uniform aan. Een voordeel aan Engeland, je hoeft nooit meer een uur voor de kast te staan kijken wat je aan doet. Ik doe wat ik normaal doe in de ochtend en word naar mijn school gebracht door mijn moeder, mijn broer doet een opleiding en ik zit in het laatste jaar. Na ongeveer 5 minuten zijn we er en ik stap uit. ‘Succes op school!’ ‘Dankje.’ Zeg ik en ze rijd weg. Ik loop naar binnen en ga naar de conciërge. ‘euhmm... meneer ik ben hier nieuw.’ ‘Oke mag ik je naam.’ ‘Mary Moore.’ Hij knikt en kijkt in zijn computer. Je zit in 6g en je eerste les is biologie in 103, dat is trap op en dan links en dan derde deur aan je linker hand.’ Ik knik en loop die kant op. Ik kijk even op alles goed zit en klop op de deur. ‘Kom binnen.’ Hoor ik en doe de deur open. ‘Hoi, ik ben nieuw en ik moest hier zijn.’ ‘Oke, ik ben meneer Adams en je kan naast Madeline gaan zitten.’ Zei hij terwijl hij naar een lege plek wees. Ik ga er zitten en voel allemaal ogen op mij branden. ‘Goed, we gaan weer verder.’ Zegt de leraar.

Harry pov.
Eindelijk komt het busje en ik stap in. Daar zie ik ook de jongens en ze kijken mij allemaal aan. ‘Is er wat?’ vraag ik maar. ‘Hoe was ze!’ zegt Louis enthousiast. ‘Wie?’ ‘Je nieuwe buurmeisje.’ ‘Oo, ze is aardig.’ ‘En is ze knap.’ Vraagt dit keer Liam. ‘Ze is best wel knap.’ ‘Hoe heet ze’ vraagt Niall. ‘Mary en haar broer Peter.’ ‘Harry en Mary, Mary en Harry. Dat klinkt leuk!’ zegt Liam. ‘Kunnen we het ook ergens anders over hebben!’ zeg ik. ‘Ja hoor, bij het interview.’ Zegt Louis. ‘Dus jullie gaan er nog de hele weg over praten?’ ‘Nee, want we zijn er al.’ Zegt Zayn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen