Sorry voor de korte stukjes xs (die sorry is vooral gericht naar 1 van mijn beste vriendinnen en haar zus) ;)

De tijd vliegt voorbij al je het plezant hebt. Het is bijna april. Daarna is het mei en dat wil zeggen: One Direction! Nadat Joren en Sanne hebben opgebiecht aan Zara dat ze jaloers waren, hebben ze eens met vieren erover gepraat. Stijn snapte hun en Zara wist het al. Daarna werd het pas echt leuk. Dubbeldaten en vele tripjes. Binnen 2 weken is er een feestje. Voor Jorens verjaardag. Zara, Sanne en Stijn zijn alles aan het plannen. Het is geen verrassingsfeestje, maar Joren loopt nu al in de wolken. De tijd vliegt rapper dan je denkt…

Vanavond is het feestje. Sanne is bij Zara thuis. Ze kiezen kleren uit. Makkelijk als je beste vriendin het zelfde maatje heeft. Dan kun je haar kleedjes aan. Sanne kiest voor een beige kleedje met een bruine strik rond haar middel. Haar haar in een losse staart en bruine hakken. Zara trekt een rood kleedje aan met zwarte hakken. Zij laat haar haren los. ‘Time for Party!!’, roept Sanne als ze vertrekken. ‘Party!!’, roept Zara nu ook. Daar aangekomen feliciteren ze eerst Joren en geven ze hem hun cadeau. Daarna gaan ze op zoek naar Stijn. Als ze ook die gevonden hebben, kan het feestje echt beginnen. Er is zelfs drank aanwezig. Wodka, cognac, whisky, bier… Voor elk wat wils dus. Ook Zara laat haar gaan.

Reageer (1)

  • StylesEyes

    't is niet erg van die korte stukjes. uw verhaal is super mooi, dus 't kan mij nie schelen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen