5. mary/harry
Het is half 7, om 5 uur hebben onze ouders ons opgehaald en hebben we onze kamers gezien en gegeten. Nu zit ik in mijn kamer na te denken over alles. Op het een en ander moment zit ik in Londen, bij mijn echte ouders, waar ik niks van wist. Mijn ouders zijn kennelijk rijk en ik heb een wereldberoemde buurjongen. Toch is het vreemd, ik moest alles in Nederland achterlaten en ik mis het ook. ‘Mary, we moeten even naar beneden gaan.’ Hoor ik opeens iemand zeggen en als ik kijk zie ik dat Peter daar staat. Ik knik en loop met Peter naar beneden, daar zie ik mijn vader en moeder zitten. ‘Zo als jullie weten moeten jullie hier ook gewoon naar school en dat is overmorgen, maar daarvoor moeten jullie wel een schooluniform hebben en die even passen.’ Zegt mijn moeder en peter en ik knikken en zien haar lopen naar een doos. ‘Ik heb 3 uniformen voor jullie allebei, maar je moeten ze even passen voordat ze niet passen.’ ‘Oke, dan gaan we ze maar passen.’ Zegt peter en ik knik.
Harry pov.
Als ze weg zijn zitten mijn moeder, Robin, Gemma en ik nog aan tafel. ‘Het zijn wel schatten hé.’ Zegt mijn moeder en ik knik. ‘Is Harry misschien een beetje op Mary?’ zegt Gemma. Ik schud mijn hoofd maar voel mijn wangen een beetje rood worden. ‘Harry is op Mary, har...’ ‘Gemma hou even op.’ Zegt mijn moeder een beetje boos. ‘Nou sorry hoor, maar ze passen goed bij elkaar, zelfs hun namen!’ zegt ze enthousiast en ik krijg een klein glimlachje en iedereen kijkt me aan. ‘Harry, als je op haar bent moet je het niet zo snel doen, want ze heeft net een vervelende tijd gehad.’ Zegt mijn moeder. ‘Oke, maar ik ben niet op haar.’ Of wel??
Er zijn nog geen reacties.