Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Little_Biatch

    - Naam; Caitje
    - Volledige naam + achternaam; Cait Black
    - Leeftijd + Geboorte-datum; 18 (26/02/1994)
    - Karakter; Uitdagend, durver, totaal niet rap onder de indruk, grappig, lachebekje, hyper, totaal niet serieus en best wel mysterieus
    - Uiterlijk (het liefst een foto); klikje + klikje + klikje = klikje
    - 16+; yup
    - Persoon (mag ook iemand zijn die niet van 1D is); Harry
    - Waar; school
    - Verhaallijn; Cait is de beste vriendin van Zayn, ze zijn beide niet van de braafste en blijven vaak na. Cait spreekt altijd de leerkrachten tegen, spookt veel uit en Harry valt wel op haar gedrag. Hij vertelt alles tegen Zayn, over zijn liefde en Zayn heeft hem veranderd in een bad boy, zoals hem. Cait valt op dat soort type en valt dus ook al snel voor Harry. Cait en Harry moeten samen nablijven, ze zijn de enigste 2 die moeten na blijven, want daar hebben Harry en Zayn voor gezorgd en als de leerkracht het lokaal verlaat voor 2 uur, laten ze elkaar de hoeken van de kamer zien. Maar geen lust, alleen maar passie en liefde.
    - POV (Point of View); Harry
    - Titel; I like the new badboy!
    - Engels geschreven; nope
    - Engels gesproken; mag

    1 decennium geleden
  • C_lovemusic

    Romances;
    - Naam; Cristel
    - Volledige naam + achternaam; Cristel Louise van der Meer
    - Leeftijd + Geboorte-datum; 17 25_12 (25 december )
    - Karakter; verlegen snel bang maar vrolijk en druk zodra ze iemand vertrouwt
    - Uiterlijk (het liefst een foto);[url][/url]http://oud.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene_nieuw/blonde-hipster-hair-side-braid_large.jpg[url][/url]
    - 16+; mag hoeft niet
    - Persoon (mag ook iemand zijn die niet van 1D is); Niall
    - Waar; vledder dat ligt in Nederland in Drenthe (in het bos)
    - Verhaallijn; 1D had 2 dagen geleden een concert in Amsterdam. alle fans denken dat ze al weer terug zijn naar Londen ,maar nee ze hebben stiekem een kleine vakantie geboekt in Drenthe om tot rust te komen .en dat doen ze in een afgelegen dorpje om gillende fans te voorkomen .

    als 1D naar het bos gaat om daar te voetballen (wel op een open plek in dat bos) schiet Zayn de bal in de bosjes , Niall gaat h'm halen als hij de bal heeft gevonden ziet hij ook een meisje zitten ,huilend . en de maar al te zorgzame Niall gaat naar haar toe en vraagt wat er is . eerst durft ze niks te zeggen maar als Niall er toch achter komt mag ze mee voetballen .ze had Niall vertelt dat ze kaartjes had gekocht voor het 1D concert waar haar ouders echt niet blij mee waren , want ze hebben al heeel weinig geld .maar een paar meiden van haar school hadden geen kaartjes .en hadden met een groep van 5 meiden haar in elkaar geslagen en haar kaartjes afgepakt . ze was huilend naar huis gegaan , maar haar ouders waren alleen maar heeel erg boos geworden en sloegen haar ook . en zo was ze dus huilend naar het bos gegaan .

    uiteindelijk mag ze met Niall ,mee naar het huisje van 1D . maar wat er toch als een rode draad door heen loopt is dat Niall en Cristel verlieft zijn

    - POV (Point of View);het liefst Niall en Cristel anders alleen Cristel
    - Titel; mag jij bedenken noem desnoods mijn gebruikers naam als titel
    - Engels geschreven;nee Nederlands
    - Engels gesproken;nee Nederlands
    dus het liefst volledig Nederlands

    1 decennium geleden
  • OhMyNarry

    Romances:
    -Naam: Laura
    -Volledige naam: Laura Payne
    -Leeftijd+geboorte datum: 19 jaar. 19 Februari
    -Karakter: Betrouwbaar,lief, durft best wel wat te zeggen.
    -uiterlijk: Sorry google doet raar dus ik beschrijf het wel ffkes; Lange bruine haren, groene ogen, 1.70m lang. Van make-up alleen mascara.
    -16+ : Nee.
    -Persoon: Niall
    -waar: Die snap ik ff niet ?! Als je een plaats bedoelt, dan het liefste Mullingar.
    -verhaallijn: 1D bestaat niet. Laura is de zus van Liam. Liam en Niall zijn al bevriend sinds de kleuterschool. Laura kent Niall al heel lang, omdat hij steeds bij Liam over de vloer komt, maar op een gegeven moment, springt de vonk toch over..
    -POV; Niall
    -Titel; Die mag jij verzinnen..
    -Engels geschreven; nee
    -Engels gesproken; Ja

    Bromance;
    Nee.

    Friends mag jij ook zelf verzinnen,

    x

    1 decennium geleden
  • LittleBitRum

    Van de mijne geheel nederlans aub

    1 decennium geleden
  • Niallerslove

    Bromance;
    - Wie; Ziall.
    - Verhaallijn; Niall is stapelverliefd op zijn bandmate, Zayn. Hij wilt graag uit de kast komen maar het management heeft gezegd dat hij niet meer in One Direction mag zitten als hij het tegen Zayn vertelt, en precies dit hebben ze ook tegen Zayn gezegd.
    - Waar; Londen.
    - POV (Point of View); Niall
    - 16+; Nee

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen