Peeniss
*blupblup, spoilers*
Nee, ik ship ze niet eens vanwege de shipnaam - hoewel dat zeker een leuke bijkomstigheid is. Terwijl ik me doodergerde aan iedereen die zich doodergerde aan Peeta, hoopte ik stiekem dat Katniss voor Peeta zou kiezen. Ik geloofde namelijk dat hij de enige was die ooit zou begrijpen wat zij had meegemaakt in de arena. Bovendien zoenen ze als ze aan het sterven zijn, à la Romeo + Juliet, of Titanic. (Beide daarvan bevatten Leo, maar hij heeft voor geen van beide een oscar gekregen, TROLOLOL. Hé, die heb ik lang niet meer gehoord.)
Anyway.
Toen ging dezelfde vriendin als van de Geeta (of Pale, maar dat klinkt al helemaal stom) zeggen van 'oooh, wat vreselijk' toen ze vele hoofdstukken verder was dan ik, dus mijn eerste reactie was 'o shit, Peeta gaat dood, obviously'. Het hele boek lang heb ik daaraan vol gehouden, ik heb me aan Peeta vastgeklemd met het idee dat elk woord over hem het laatste kon zijn.
En toen las ik het laatste hoofdstuk.
En ik kon het niet geloven.
Ik heb nog nooit gehuild om een boek.
Zelfs niet om Perkie's dood, want dat ontkende ik gewoon.
Maar dit.
Omg.
En mijn hele familie zat erbij terwijl ik zat te janken en het was zo geweldig.
Lang leve mijn canon ship.
War out.
Reageer (2)
Ik zou ze KATA noemen, das betere naam
1 decennium geledensdkfjdkjf Leonardo DiCaprio, hij praat zo raar en hij is raar en whoa
We kijken nu voor CKV Romeo & Julia (althans, we hebben het afgekeken)
omfg het is zo hilarisch en tegelijkertijd zo slecht en tegelijkertijd mooie (maar ouderwetse dus ook irritante) taal
omfgomfgomfgomfgomfgomfg
de laatste hoofdstukken
de schrijfster is een sadist
jeez
df
(ik ben het er trouwens niet oké mee dat ze toch kinderen krijgen)
omfgomfgomfgomfg
als je een jankboek wilt
: The Fault in Our Stars
heb nog nooit zo hard om een boek gejankt
omfg
(maar het was wel geweldig) 1 decennium geleden