I'm so sorry voor het lange niet schrijven!
Ik had proefwerkweek en gelijk na de proefwerkweek heb ik m'n pols gekneusd door die geweldige sneeuw die het leuk vond om zich ook weer eens over ons kikkerlandje te verspreiden, waardoor het me een eeuwigheid duurt om een hoofdstukje te typen.
Iets wat me echt enorm spijt, ik wil jullie niet verwaarlozen en al helemaal niet stoppen met die verhaal.
Morgen moet ik tot half 5 naar school, daarna heb ik eigenlijk een dansoptreden maar aangezien ik daar nu niet aan mee kan doen ga ik heel erg m'n best doen om dan een hoofdstukje te schrijven, hoeveel pijn m'n pols ook doet.
But please remember; I love you.
En heel erg bedankt voor het feit dat jullie je abo hebben gehouden, dat waardeer ik echt enorm erg.
<33333

Reageer (7)

  • YourLittleEl

    ik blijf ze!

    1 decennium geleden
  • Burch

    Ahw, neem de tijd maar de trouwe abo's hebben de tijd wel. Beterschap met je pols! xmwah.

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Geeft niet!! Sterkte met je pols!! xxx

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Veel beterschap met je pols and have fun tonight ;)

    1 decennium geleden
  • Lootus

    Ik begrijp het! Neem je tijd, maar ik meest het lezen van deze story wel ): anyway sterkte met je pols en met school tot half 5. Ik hoop dat er snel een hoofdstukje komt.
    Ging proefwerkweekvwel goed?

    Kuzz en veel succes!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen