Foto bij 35.

heeiii, laatste stukje voor vandaag, ook al had ik geen 10 reacties haha: p

Vanuit Linde

Als de telefoon gaat zie ik dat het mijn moeder is, ik loop even wat weg van de rest en neem op, “hee mam” “heee meisje, hoe gaat het daar?” “goed hoor” “mooi zo, ik wil even wat tegen je zeggen..” “vertel” zeg ik nog steeds vrolijk, dan verteld ze me iets wat ik niet wil horen “we gaan verhuizen..” zegt ze, “wat?! Nee, dat wil ik niet! Dan moet ik Fleur, Roos en Lotte missen!” “schat, doe eens even rustig je weet nog niet eens waar we naar toe gaan verhuizen!” zegt ze en ik word ondertussen toch wel een beetje boos “we gaan naar Goor verhuizen” zegt ze, maar ik heb niet eens door wat ze zegt, ik ben gewoon boos. “mam, het maakt me niet uit waar we heen gaan, ik heb mijn beste vriendinnen hier, en die moet ik nu achter laten!” zeg ik en de tranen lopen ondertussen over mijn wangen. “ik snap je helemaal meis, maar je gaat wel vlakbij Daan wonen” zegt ze en ik zeg “ja, tuurlijk vind ik dat leuk, maar ik ben al bevriend met Fleur, Roos en Lotte sinds de kleuterklas, ik wil ze niet kwijt!!” “we hebben het hier morgen wel over, wij blijven vanavond bij de ouders van Daan slapen, jullie mogen met z’n alle bij ons slapen als jullie willen, maar zorg er wel voor dat jij en Daan morgen om 14:00 weer hier zijn oke?” zegt ze en ik zeg snel “ja, het zal wel” en hang dan op. Ik veeg mijn tranen een klein beetje weg en loop dan naar buiten. Daan vraagt meteen wat er is en ik zeg “niks” en ga weer tegen hem aan zitten, “wel, er is wel iets ik zie dat je gehuild hebt” zegt Daan en ik zeg “okeoke dan, ik ga verhuizen..” en ik krijg weer tranen in mijn ogen en Daan knuffelt me en zegt “aahw schat, het komt wel goed!”, “ik weet het allemaal nog niet hoor, ik bedoel ik moet Fleur, Roos en Lotte gaan missen en ik ken ze al vanaf de kleuterklas!” Fleur komt naar me toe rennen en zegt “luister naar me lin, het komt allemaal wel goed, ik, Roos en Lot komen zo vaak mogelijk langs en we maken er wel wat van!” ik knik en Daan vraagt, “waar ga je heen verhuizen?” “vlakbij jou” zeg ik en dat vrolijkt me toch weer een klein beetje op. “ga je naar Goor verhuizen?!” zegt Daan, “jep” zeg ik en Fleur zegt, “nou, dan heb je Daan toch ook nog schat en wij komen zo vaak mogelijk naar jou en jij komt gewoon hier heen!”, Daan kijkt me aan en zegt “ik weet dat het voor jou heel vervelend is dat je gaat verhuizen, maar samen gaan we er wel wat leuks van maken!” ik glimlach naar Daan en zeg “als ik jou niet had gehad he..” “dan had je een minder leuk leven gehad” zegt Daan en hij begint te lachen, ik geef hem een por in zijn zij en hij zegt “heee, is toch gewoon zo?” ik begin te lachen en zeg “haha, ja tuurlijk is dat zo, bedankt dat je me weer een beetje opvrolijkt” “voor jou altijd schat” zegt hij en geeft me een kus. “maar mijn moeder zei ook dat ze vanavond bij Daan’s ouders slapen, dus jullie mogen allemaal blijven slapen en Daan en ik moesten morgen om 14:00 bij Daan thuis zijn!” zeg ik tegen iedereen en Yasmine zegt “uhh, vind ik wel leuk, maar ik heb helemaal geen spullen ofzo?” en Lene zegt “precies ik ook niet!”, “nou, jullie kunnen wel wat van mij lenen” zeg ik en Fleur zegt “ik ga wel eventjes richting huis, om mijn spullen te halen!” “ik loop mee, is dat goed?” zegt Rein dan en fleur lacht en zegt “tuurlijk schat”. Fleur en Rein lopen het huis uit en dan zitten ik, Daan, Nils, Owen, Yasmine en Lene gezellig samen op de bank een beetje tv te kijken, totdat Fleur en Rein weer binnen komen. We gaan na een tijdje truth or dare doen en ik begin met vragen, “Yasmine, sinds wanneer heb je met Nils?” vraag ik en Yasmine zegt “sinds het eten hihi” en ze bloost een beetje, “okee” zeg ik en dan mag Yasmine aan iemand vragen, zo gaat het een tijdje door, dan vraagt Fleur op een gegeven moment aan Rein truth or dare, Rein zegt dare en dan zegt Fleur “ga naar de buren en zeg daar ‘hallo, ik ben een mongool en wil een koekje, mag dat?’” iedereen begint te lachen en Rein zegt “neee, moet dat echt?” “ja, dat moet echt” zegt Owen lachend en hij loopt naar buiten. We gaan allemaal voor het raam staan en zien hoe Rein bij de buren aan belt en de opdracht wel doet, alleen de buren kijken wel heel vreemd hahah. Hij komt weer binnen lopen met inderdaad een koekje in zijn hand naar ons toe, “jesus, dat was beschamend haha” zegt hij en weer ligt iedereen dubbel van het lachen zo gaan we nog een tijdje door en dan gaan we toch maar slapen, want het is ondertussen al 1;00 geweest! Ik ga naast Daan liggen met mijn hoofd op zijn borstkas en niet veel later val ik in slaap. We moeten morgen niet te laat op want we moeten om 11:00 al weer in de trein zitten, nou ja Daan en ik, richting Daan.

Reageer (4)

  • YasmineLovex

    omg zo mooi snel verder x

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    SupersupersupersupersupersupersupersupersupersupersupersupersupersuperLEUKK!!(:
    Snel verder x

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Leuk leuk xxxxxxx snel door!!

    1 decennium geleden
  • KusxJanneke

    LIKELIKELIKE :D kus

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen