Foto bij hoofdstuk 3- Brooke

HALLO LADY,S EN GENTELMANS

SHIT, de mannen zijn sterker. Ik werd ruw achterover geduwd door de deur die openklapte, 2 mannen stormden op me af en trokken aan me haar ik schoot met me ellebogen opzei en raakte hun maag en ging voor hun staan, ze wouden op me afkomen maar ik maakte een flik-flak en raakte ze goed in hun gezicht, toen ze eenmaal een beetje waren bijgekomen van de klap wouden ze weer op me afgaan, maar ik trapte er een weer in zijn lid en de andere verkocht ik een klap in zijn gezicht en in zijn lid, haha, ze probeerde hun sterk te houden maar ik had ze na 5 seconden alweer gevloerd, dus nu lagen ze bewusteloos op de grond, ik haakte mijn arm door die van de 2 jongens (die nog steeds heel verbaasd keken) en liep met ze weg. Ik had me aan de jongens voorgesteld, ik zat nu bij Emily op de kamer (& met de jongens) ze was heftig aan het huilen toen ik met Zayn & Louis bij die andere jongens waren. Jongens mag ik jullie even onder 10 ogen spreken?: vroeg Harry, ze knikten allemaal en verlieten de kamer. Ze kwamen de kamer binnengevlogen en Niall trok me om hoog ‘’AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”” schreeuwde ik, Niall liet van schrik los, net zoals Zayn dat ook bij Emily deed…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen