Foto bij hoofdstuk 2- Brooke

Emily, alsjeblieft doe rustig’’ zucht ik als de jongens net van het podium afgelopen zijn ‘’sorry Brooke, dat gaat moeilijk’’ antwoorde ze moeilijk. We liep en door de gangen waar we totaal niet de weg naar de kamer van de jongens konden vinden. Ik zuchtte, ik voelde hoe ik bij mijn heupen werd gepakt en een hand voor me mond kwam, tranen liepen over me wangen werden we nu zomaar ontvoerd? Ik voelde een knie in mijn rug en wist wat ik moest doen. Ik dee net alsof ik een stap wou zetten maar raakte precies met de punt van mijn hak zijn lid, zijn greep verzwakte en liet me los, ik liep naar de man die Emily vast had en dee het van achter een kreun verliet zijn mond en hij zakte op de grond, snel greep ik de arm van Emily vast en rende een gang door, ik keek achter me en zag dat de mannen waren opgestaan, ik trok Emily aan haar arm mee een kamer binnen waar 5 jongens zaten, ze schrokken zich dood want deinsde allemaal bang achteruit, Emily was op de grond gezakt en de jongens waren haar aan het helpen, ik voelde geduw bij de deur en een zware mannenstem zeggen: hier zitten ze “ alsjeblieft verstop Emily’’ fluisterde ik’ 3 jongens knikten en liepen met Emily een andere deur uit en: een jongen met Justin bieber kapsel bleef bij mij staan samen meet een jongen met zwart haar en een kuifje…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen