Foto bij achttien

Ik open mijn ogen maar doe ze ook meteen weer dicht. Fel licht in de ochtend is niets voor mij. Naar een tijdje open ik mijn ogen een klein stukje zodat ik langzaam kan wennen aan het licht. Als ik helemaal aan het licht gewend ben merk ik meteen dat ik niet thuis ben. Ik kijk de kamer rond maar herken er helemaal niks van. Dan voel ik in een keer iemand naast me bewegen, Zayn. Dat is waar ook ik ben gisteren bij Zayn geweest. Ik zal wel in slaap zijn gevallen. ‘Goedemorgen.’ Zeg ik vrolijk tegen Zayn als ik zie dat hij zijn ogen opent. ‘Goedemorgen Laura.’ Zegt hij met zo o zo sexy ochtendstem. ‘Ga je mee ontbijten ik heb honger.’ Zeg ik en wil uit bed stappen maar Zayn trekt me terug. ‘Blijf nog heel even hier bij mij liggen.’ Zegt hij met puppyogen die ik niet kan weerstaan. ‘Oké vijf minuutjes en niet langer.’ Zeg ik en kruip weer in bed dicht tegen Zayn aan. Ik voel hoe Zayn een kusje in mijn nek drukt en draai me om. Zayn kijkt me wat uitdagend aan. ‘Kijk niet zo Zayn daar kan ik niet tegen.’ Zeg ik en sluit mijn ogen. ‘Laura doe je ogen eens open.’ Zegt Zayn maar ik schud hevig mijn hoofd. ‘Oké Dan zorg ik wel dat ze open gaan.’ Zegt Zayn waarna hij kusjes op mijn kaaklijn drukt. ‘Oké Zayn stop nou maar.’ Zeg ik en doe mijn ogen open. ‘Ik ga eten ga je mee of blijf je de hele dag in je nest liggen rotten?’ ‘Ik ga alleen mee als ik een kusje krijg.’ Zegt Zayn waarop ik mijn lippen voor een seconde op de zijne plant. ‘Je hebt je kusje gehad en nu gaan we eten.’ Zeg ik en stap uit het grote bed. Ook Zayn stapt uit het bed.

Als we ons ontbijt op hebben ruim ik de tafel op zodat Zayn zich om kan kleden. Omdat ik niet van plan was bij Zayn te blijven slapen had ik geen nieuwe kleding meegenomen. Ik had zelfs in mijn gewone kleren geslapen. Zayn zou zometeen mee gaan naar mijn appartement. Gewoon omdat dat gezellig is had hij gezegd.
Net als ik de vaatwasser dicht maak komt Zayn de keuken binnen gelopen. ‘Zullen we gaan je stinkt.’ Zegt Zayn en steekt zijn tong uit. ‘Heel graag want ik voel me alsof ik drie weken niet gedoucht heb.’ Zayn begint te lachen en samen lopen we naar zijn auto.
Na een tijdje parkeert Zayn zijn auto voor mijn appartement. We stappen uit en lopen naar de deur van mijn appartement. Als ik de sleutel in het slot steek voel ik opeens een paar lippen in mijn nek. ‘Niet nu Zayn.’ Zeg ik en duw de deur open. Zayn trekt een pruillipje en loopt me dan toch achterna naar boven. Als we de woonkamer inlopen zit Jenna op de bank een film te kijken. ‘Hey Jenna’ zeg ik en neem naast haar op de bank plaats. ‘Hey Laura en hallo Zayn.’ ‘Hooi Jenna’ Zegt Zayn en ploft naast me neer op de bank. ‘Ik maakte me zorgen Laura, ik dacht dat je ontvoert was door buitenaards wezens. Echt Laura ik heb je wel tien keer gebeld maar nee hoor niks.’ ‘Sorry ik was in slaap gevallen en toen heeft Zayn me in bed gelegd.’ ‘Het maakt niks uit hoor maar ik was wel ongerust.’ ‘Jenna je hoeft niet ongerust te zijn Bij mij overkomt Laura niks.’ Zegt Zayn dan en trekt me tegen zich aan. Jenna kijkt me met een grote grijns aan en gaat dan weer verder met tv kijken. ‘Ik ga me even douchen.’ Zeg ik en sta op.

Net als ik me aangekleed heb wordt er op de deur geklopt. ‘Kom binnen.’ Zeg ik en ga verder met het doen van mijn haar. Zayn komt achter me staan en geeft me een goedkeurende blik. ‘Ik moet je wat vertellen Laura.’ Zegt hij dan.


________________________________________________________________________________________________________________________________

Ik ben slecht! Door mijn nieuwe story verwaarloos ik deze story een beetje. Dat komt misschien doordat ik mijn nieuwe story leuker vind dat deze. Maar dat betekend niet dat ik hier niet meer aan moet schrijven. Ik beloof weer meer hoofdstukjes te plaatsen. Ook beloof ik dat het binnekort een stuk spannender word! Neem intussen ook een kijkje bij Always in my heart / Niall Horan.

Reageer (2)

  • Marly2801

    Wat wil hij vertellen?!
    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • LiefssM

    oooooh spannend!!!
    Snel verder!
    Wil het weten!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen