Who are you??
- De hoofdpersoon is Elise
- Het speelt af in 2012
-De plek waar het afspeelt is Londen.
Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.
Elise:
Ik word wakker met een kloppend hoofdpijn. Ik voel lucht in mijn nek. Ik draai me om en slaak een gil. De jongen doet zijn ogen open en glimlacht. '' Het was leuk gisteren'' zegt hij met een sexy ochtendstem. Ik kijk hem raar aan. ''Je lijkt een schattig meisje, maar je bent echt een tijger'' lacht hij. Het enige waar ik aandenk is: Wie is hij en was ik echt zo dronken dat ik met hem naar bed ben geweest? Ik stap uit bed en bekijk de jongen goed. Hij heeft bruine krullen en kuiltjes in zijn wangen. Zijn ogen zijn groen. ''Bevalt het uitzicht?'' zegt hij brutaal. Ik draai me om en dan pas merk ik dat ik in mijn ondergoed zit. Ik doe snel een T-shirt en een broek aan, en loop naar beneden. Ik wil eerst weten hoe het huis ernog uitziet. Half op de trap hap ik naar adem. De woonkamer zit vol met slingers en flessen bier. Er ligt van alles op de grond. Van chips tot broeken. '' Wat heb ik gedaan?'' fluister ik en loop naar de keuken. Daar is het nog erger. Het stinkt naar verrotte eieren. Ik pak snel de bezem en veeg de chips op. Als ik de huiskamer wil inlopen, hoor ik de trap kraken. Het is de jongen weer. '' Sorry ik moet plassen, waar is de wc?'' vraagt hij. Ik kijk op en zie dat hij in zijn boxer staat. Wow hij heeft wel een sexy lichaam. ''2de deur links'' mompel ik en ga door met vegen. Opeens zie ik een 4 paar voeten onder de tafel uitkomen. Ik trek aan de voeten en wacht op een reactie. De eerste regeert snel. "Laat me slapen'' hoor ik zachtjes. Ik trek nu harder en de benen komen tevoorschijn. En dan trek ik zolang ik hun hoofden kan zien. '' Jullie horen zeker bij die jongen met die krullen?'' vraag ik. ''JAA" zeggen ze in koor. Ook zij zitten alleen maar in hun boxers. '' Please, ga aankleden, ik wil geen halfnaakte jongens zien.'' zeg ik dwingend. De jongens staan op en beginnen met hun zoektocht naar hun kleding. Ik bekijk ze stilletjes. Er zijn 2 met bruin haar, 1 met blond haar en de andere met zwart haar. Ze zijn wel knap. Maar toch snap ik niet wat ze hier doen, want ik ken ze niet.
Er zijn nog geen reacties.