Foto bij 34.

wie is er naar Teenz geweest? ik niet:( maar wat ik heb gehoord van Mind Is Blown was echt geweldig! vonden jullie niet? x

10 reacties en ik ga weer verder(; x

Vanuit Linde

De bel gaat en ik loop naar de deur, daar zie ik Yasmine en Lene staan en ik zeg “heeeiii, jullie zouden toch achterom komen? Haha nouja maakt niet uit, kom binnen!”, Yasmine en Lene stralen allebei, gewoon alleen al omdat ze met mij en Fleur af gingen spreken haha, ze moesten eens weten wie er nog meer in de tuin zitten! Mainiacs zijn het in ieder geval wel! Ze zetten allebei hun tas in de gang neer en lopen dan met me mee richting de tuin. We lopen door de deur naar buiten en dan blijven Yasmine en Lene allebei stokstijf staan, “oja, jullie wisten niet dat MainStreet hier ook zou zijn he?” zeg ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is en ik zie in mijn ooghoeken Daan, Rein en Fleur ook in de lach schieten en Owen en Nils een beetje verbaasd en blozend kijken. “n-n-nee dat had je niet gezegd” zegt Yasmine stotterend en Lene begint een beetje te blozen als ze Owen aankijkt. “hey” zegt Lene dan verlegen. Ik vraag even aan Yasmine en Lene of ze ook wat willen drinken en loop dan naar binnen om 2 glazen te halen. Als ik drinken aan het inschenken ben komt Owen aan lopen “waarom zijn Yasmine en Lene ook hier?” “uhh, gewoon, is toch leuk?” vraag ik, Owen kijkt me een beetje vreemd aan en zegt dan “heb jij ze uitgenodigd dan? Zo ja hoe kom je aan hun nummers?” “nou, ik heb ze idd uitgenodigd haha, en ja ja dat wil jij wel weten he, ik heb zo mijn bronnen haha” zeg ik lachend en loop dan de keuken uit om vervolgens de 2 glazen aan Yasmine en Lene te geven. We zitten een tijdje gezellig te kletsen als Rein plotseling zegt “KUNNEN WE NU EINDELIJK ZWEMMEN?” iedereen schiet in de lach en ik zeg “is goed haha” “yess” zegt hij en hij staat snel op om zich om te gaan kleden. Als Fleur en ik omgekleed zijn lopen we naar het zwembad en staan een beetje bij de rand te kijken, dan worden ik en Fleur opeens opgetild en niet veel later liggen we in het water. Ik kijk naast me en zie Daan blij naar Rein grijnzen. Niet veel later komt de rest ook het zwembad in en hebben we grote lol met z’n alle. Na een half uurtje merk ik op dat Owen en Lene weg zijn, nouja die zullen zo wel terug komen. Inderdaad ongeveer 5 minuten later komen ze met z’n 2en terug lopen en ik zie dat Lene een beetje bloost. “hebben jullie ons wat te vertellen?” vraag ik en ik kijk ze een voor een aan, Owen begint te lachen en zegt “ja, we zijn een stel”, ik kijk naar Lene en zie dat ze een glimlach van hier tot Tokio op der gezicht heeft, “was het toch maar goed dat ze der waren he Owen?” zeg ik lachend, omdat hij aan mij vroegen waarom ze der waren. Yasmine rent naar Lene toe en geeft der een hele dikke knuffel, “aahw, ik ben zo blij voor je!” zegt ze en Lene zegt “dankje!” met een glimlach die niet van haar gezicht te krijgen is. Dan lopen Owen, Lene en Yasmine weer hier heen en gaan we nog even gezellig verder zwemmen.

Vanuit Lene

Als we een tijdje aan het zwemmen zijn, vraagt Owen of ik even mee wil komen. Ik loop rustig met hem mee en als we aan de zijkant van het huis staan, waar de rest ons niet kan zien zegt Owen “lieve Lene, ik wil dat je weet dat ik je al vanaf de eerste keer dat ik je zag leuk vind en ik wil je vragen of je mijn meisje wil zijn?”. Ik begin te glimlachen en zeg snel “JAA tuurlijk wil ik je vriendin zijn!!”, Owen komt steeds dichter bij en dan zoenen we, wauw mijn leven kan echt niet meer stuk denk ik bij mezelf. We lopen we met z’n 2en terug richting het zwembad en als we daar komen kijkt Linde ons aan, “hebben jullie ons wat te vertellen?”, Owen lacht en zegt “ja, we zijn een stel”, ondertussen heb ik echt een mega glimlach op mijn gezicht die er voorlopig denk ik niet meer af te krijgen is. Yasmine komt blij naar me toe rennen en zegt “aahw, ik ben zo blij voor je!” en ik zeg zacht “dankje” dan fluister ik erachteraan “Nils gaat jou vast ook nog wel vragen, ik zag hem de hele tijd naar je kijken” ze kijkt me aan en fluistert dan nog snel terug “ik hoop het wel” en dan lopen we met z’n 3en weer naar het zwembad en gaan nog een tijdje zwemmen.

vanuit Nils

Als we nog even lol hebben gemaakt met z’n alle in het zwembad gaan we toch maar uit het zwembad en de meiden gaan liggen zonnen. Ik loop met de jongens naar de tuinset en ga daar zitten, dan zegt Rein tegen me “maar gast ga jij Yasmine nog vragen?” “euh, ja, dat wil ik wel maar ik weet niet zo goed hoe..” zeg ik en ik kijk bedenkelijk. Dan bedenk ik opeens hoe ik het makkelijk aan der kan vragen. Dan komen de meiden weer aanlopen en Fleur zegt “zullen we wat gaan eten? Het is namelijk al 17:30 ondertussen” “is goed, zullen we een pizza bestellen?” vraagt Linde dan, “jaa” zegt iedereen en Linde loopt naar binnen om pizza’s te gaan bestellen. Als ze terug komt lopen zegt ze “over ongeveer een kwartier zijn de pizza’s hier!”. Lene loopt met Linde mee naar binnen om de borden te halen, en Fleur zit bij Rein op schoot, die 2 hebben elkaar echt gemist denk ik bij mezelf. Ik kijk opzij en zie dat Yasmine met Owen en Daan zit te kletsen, ik hoop wel echt dat ze ja zegt als ik der vraag.. Net voor dat de pizza’s er zijn schrijf ik een briefje met daarop: “lieve, yasmine wil je alsjeblieft mijn meisje zijn? X Nils” en lag dat net onder haar bord. Ik ga aan tafel zitten en al snel komt de rest er ook bij zitten Yasmine zit tegenover me en als ze het briefje ziet en leest glimlacht ze naar me en knikt. ‘YESS’ denk ik van binnen en ga dan rustig eten. Na het eten als iedereen aan het afruimen is, vraag ik aan yasmine “dus, wil je mijn meisje zijn?” “ja graag zegt ze lachend en ik geef der een kus. Blijkbaar zag Linde dat, want ze zegt heel blij “aahw, zijn jullie nu ook samen?” Yasmine knikt blij en ik zeg “jaa”, “leukk” zegt ze en gaat dan verder met afruimen, wij helpen ook nog even mee en dan zegt Fleur tegen Linde “zullen we de vuur korf pakken, en gezellig marshmallows gaan bakken enzo?” “ja, goed idee” zegt Linde en ze staat op “help je even mee?” vraagt ze aan Daan en hij knikt, hij staat op en dan zegt ze tegen ons “willen jullie even de vuur korf halen? Fleur weet waar die staat!” we knikken en staan dan ook op. Niet veel later zitten we met z’n alle rond de vuurkorf, het begint al een beetje te schemeren dus het ziet er allemaal heel gezellig uit. Yasmine zit tegen me aan en we zitten gezellig te kletsen met z’n allen. Het word al wat later als Owen zegt “nils, pak je gitaar eens.. die had je mee toch?” ik knik en sta op om mijn gitaar te pakken, “zullen we mind is blown zingen?” zegt Owen dan en Daan, Rein en ik knikken. Ik begin te spelen en Owen begint. We zingen het liedje natuurlijk allemaal voor onze eigen vriendinnen en als we klaar zijn klappen ze alle 4, Owen gaat staan en buigt “dank u dank u” zegt hij en iedereen begint te lachen. Dan word er gebeld en Linde neemt op, ze loopt even weg en als ze later terug komt lopen er tranen over haar wangen.

Reageer (9)

  • SharonKusjex

    Oke, dit is echt TE spannend! Snel door!! xx

    1 decennium geleden
  • MS123456

    Woooh snel verder xxx

    1 decennium geleden
  • daaniac0547

    snel verder!!!xxx

    1 decennium geleden
  • daaniac0547

    super!!

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Leuuk!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen