Er is niets te doen deze woensdag middag. Facebook dan maar. Mijn schat is online. Joepie!

Z: Heeeey schatje! X

J: Schat! Hoe gaat het? X

Z: Goed bij jou? X

J: Ik wil eens praten..

Z: Je gaat me toch niet dumpen??

J: Nee

Z: Waar wil je dan over praten?

J: Stijn… Je bent er wel heel close mee. Hij komt al voor Sanne.

Z: Sanne blijft altijd mijn nummer 1!! Samen met jou natuurlijk, maar Stijn komt echt niet voor haar. Ben je jaloers?

J: Nee.. Toch niet echt..

Z: Je bent jaloers hé schat?

J: Ok ja. Jullie hebben zoveel plezier en lachen heel de tijd. Je bent blij dat je van klas veranderde gewoon omdat je nu bij Stijn zit…

Z: Schattie, jij bent zoo schattig als je jaloers bent! X

J: Zara, ik lach er niet mee. Zelfs Sanne ziet het…

Z: Is Sanne jaloers??

J: Ja…

Z: Schattie, er is niets om jaloers op te zijn! En dat ga ik Sanne nu uitleggen. Was ze daarnet online?

J: Ja maar nu niet meer. Je zal moeten smsen of bellen.

Z: Ok schat. Bedankt dat je zo eerlijk bent en vergeet niet dat ik van jou hou en van niemand anders! X

J: ik ook van jou schatje. Love you.

Sanne en Joren jaloers?? Ik en Stijn zijn gewoon maatjes. Meer niet. Ik zal ze eens vlug bellen.

- Heey liefie!

• Zara? Waar bel je voor? Mijn oma is hier.

- Ik heb net met Joren gechat. Hij heeft gezegd dat hij jaloers is op mijn vriendschap met Stijn. En voor zover ik weet jij ook.

• Wacht even. (ze zegt even iets tegen haar ma) Hier ben ik weer. Ben op mijn kamer. Ok ja, ik heb het er wat moelijk mee.

- Waarom zei je niets? We zijn toch beste vriendinnen? Je kan me alles zeggen.

• Je wordt closer en closer met Stijn. Natuurlijk word ik jaloers.

- Lieffie, er is niets tussen ons. Ik beloof het je.

• Ik vertrouw jou. Blij dat het is opgeklaard.

- Ik ook. Tot morgen

• Tot morgen liefje.

Ik met Stijn?? Nee bedankt. Daar pas ik voor. Hij is niet lelijk, integendeel. Maar hij is min of meer niet mijn type. Hij geeft bruin haar en daar val ik wel op. En zijn bruine ogen, daar doe je mij wel de das mee om… Zara! Wat denk ik nu? Nee, ik ben gelukkig met Joren. En Stijn? Is een goed maatje en een grappige klasgenoot!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen