Foto bij POV Iris Irene Messi

Hey Guys. Dit is mn eerste hoofdstukje. Ik ben niet zo goed in schrijven, dus ik kan hulp gebruiken! PB me als je wilt helpen!

twee jaar geleden

"Nee, John, blijf van me af!" Ik zag hoe John's hand weer onder mijn hempje kwam. Ik wou dit niet! Ik gilde weer. " JOHN. NEE! " Maar hij liet zich niet tegen houden. Nee. Hij was mijn beste vriend. Maar net vroeg hij me, of ik hem opgewonden wou maken. Dat heb ik gedaan. Ik dacht dat het niet verder zou gaan dan een beetje zoenen. Dat kan toch geen kwaad? Maar nee. John was onder tussen al bezig mijn hempje uit te doen. "Nee, John. Ik ben nog maar 16. Ik kan dit nog niet!" Hij keek me even geschrokken aan, maar grijnsde daarna weer. "Dan leer ik je het toch, ik bedoel, zo moeilijk is het niet." ik schrok. Had hij nou echt niet door dat ik niks voor hem voelde? Dat hij enkel mijn beste vriend was, en dat hij nu dronken was? "John. We zijn vrienden. Geen stelletje! Ik wil dit niet! Verpest onze vriendschap nou niet! Heb je nou zelf niet door dat je dronken bent?". Hij keek ineens weer helemaal nuchter toen hij zei; " ik ben niet dronken. Ik heb echt gevoelens voor je, Iris. Jij bent meer dan een vriendin. Jij bent alles. Ik hou van je." Hij probeerde me te zoenen. Maar dat liet ik niet gebeuren! Ik heb geen gevoelens voor hem! Ik denk even na, en zeg dan; " John, je bent dronken. In het echt zou je dit nooit doen. Ik heb geen gevoelens voor je, en jij ook niet voor mij. Ik hou niet van je. Het spijt me, maar ik denk dat we onze vriendschap even stop moeten zetten. "

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen