Een wit, blauwe draak kwam tevoorschijn.

PS: dit hele hoofdstuk gaat over dit gevecht, dus er is alleen maar actie in.

een ijzige wind kwam op ons a, de windvlaag bevroor ons half.
Met mijn warme straal verwarmde ik mij en mijn draak.
Ik sprong op het ander draak en begon mijn warme straal op de misterieuze man af te vuren.
maar de staart van zijn draak duwde me er af.
Mijn draak pakte me op, uit d emond van mijn draak kwam er een grote bruine vuur straal, de straal omhulde de staart van het andere draak.
Maar zijn staart verbrandde niet, het versteende zijn staart!
Het gewicht van de steen was te zwaar voor de draak.
de draak viel naar beneden.
Maar de man gebruikte de kracht van zijn draak om het steen in ijs te veranderen, het ijs brak in duizende stukjes
De draak vloog naar omhoogen beet in de nek van mijn draak.
Ik ging op de draak en schopte hem in zijn oog.
ik sprong op mijn draak en hij spuwde zand. (onderschat zand niet, weetje: 1 vierkante meter zand kan wel 10 kg zijn, dus als het 50 kg zand tegen je hoofd aanstormd, dan doet het heel veel piin!)
Het hoop zand stormden op de rechterkant van de rug van het andere draak.
Hij verloor zijn evenwicht en daalde een beetje.
We stormden op hem af, mijn draak deed een salto waardoor zijn staart kei haart op het ander draak raakte en daarna,
pakte mijn draak hem in zijn klauwen en gooide hem op een stekel van de scorpioene.
Een grote elektrice lading stormde door zijn lichaam.
Maar de man verdween met zijn draak in een paarse rook.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen