pov Aro

‘Mijn naam is Aro, jij bent toch Abriana?’ Ik liet haar geen antwoord geven, ik ging gewoon verder. ‘Die man op de troon met het zwarte haar is Marcus en met het witte haar is Caius. Je hebt Catherine en Felix al ontmoet. Die hoef ik niet aan te wijzen. Daar staat Demetri, Alec en Jane. De rest leer je later misschien wel kennen.
‘Waar is mijn rugzak’ vroeg ze.
‘Hij staat daar zo’ Ik wees hem aan. Ze wou hem al gaan pakken. Maar Felix hield haar beet. Ik knikte naar hem, zodat hij wist dat hij het goed gedaan had. Ze probeerde hem te slaan en te schoppen. Na een tijdje werd hij het zat en deed haar armen achter haar rug. Zo kon ze een stuk minder. ‘Over dat boek heb ik nog een aantal vragen. Weet jij wat er in staat? Ik moet je ook nog wat vertellen. Daarin staat ook een stamboom..’ Ik zag haar onbegrijpend kijken, dan maar even uitleggen. ‘Een stamboom zijn alle mensen van een bepaalde familie getekend in een diagram. Van de oudste naar de jongste. Kom ik laat het je zien’. Ik pakte het boek en liet haar het boek zien. ’Kijk daar sta jij en hier sta ik. Dat zou betekenen dat jij mijn achter- achter- nog- wat- nichtje ben en voor jou ben ik een over- over- groot- nog- wat- oom. Is dat niet fantastisch. Na al die jaren hebben we elkaar ontmoet’ Ik zag de walging op haar gezicht. Dan zo meteen maar vragen wat ze allemaal had meegemaakt. Misschien had ze een gave dan maar even haar hand schudden. We schudden elkaar de hand en haar gedachtes over van alles kwamen op mijn af. Ook over haar jeugd. Ik had met haar te doen. Ik zou hier maar niks over vertellen dat ik dit wist. Daarna zag ik dat ze bang werd van flitsen. Ik bestuurderde ze heel erg goed. Later merkte ik dat ik er in voor kwam. Ze zag dingen over mijn geschiedenis. Dit was interessant. Ze zag volgens mij ook dingen van mijn tijd als kind en hoe ik mensen vermoorde. Hoe kon dat nou? Ze had we een hele krachtige gave. Als we haar daar op zouden trainen, misschien zelfs leren vechten. Ze zou echt een martel werktuig kunnen worden. En ons kunnen helpen om vampiers te straffen. De legendes over haar waren dus toch waar. Dan moest ze ook de mantel passen als ze nu dus ongeveer 16 was. ‘Felix haal de mantel uit de speciale mythe kast.’ Felix liep rustig ervandoor, om geen argwaan bij Abriana te trekken.. ‘Felix neem meteen een nieuwe ketting mee’ Ik zei het zo zacht dat Abriana het vast niet kon horen.

Reageer (2)

  • xmoongirlx

    VERDER

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen