nummmmmmmmmmmmmmmMmmmmmmmmmmmer 22

oe oe wat heeft hij nou weer gedaan
roxanne pov. ‘rox kan ik jou even spreken’ vraagt amber als iedereen weg is behalven zij en kevin. ‘ja hoor’ zeg ik, ‘ik heb echt iets heel stoms gedaan’ zegt ze. ‘wat is het dan gooit het er maar uit’ ‘nou vandaag heeft joe me iets verteld en.. en ...’ dan begint ze te snikken. ‘heej meid wat is er’ zeg je als je haar een knuffel geeft. ‘nou joe heeft me verteld dat hij nou zeg maar verliefd op me is’ fluisterd ze snikkend ‘en in het ziekenhuis gaf hij me ook een raar gevoel en ik hoorden hem praten tegen shane dat ik lief was enzo en toen hij me dat toe starks vertelde…… heeft hij me gezoent’ schiet er in een keer uit. ‘heb je terug gezoent’ vraag je ongelovig, amber knikt van ja. Snel veegt ze haar tranen weg omdat kevin de gang in komt gelopen ‘zal ik alvast shane en demi uit het bedje gaan pakken’ vraagt hij. ‘ja is goed maar wel rustig doen want joe heeft gwen hier laten liggen’ zegt amber……



joe pov. je ligt allang in je bed maar kan niet echt slapen, je zit alleen maar met je hooft bij die kus van amber. Waarom ging ze door, waarom ging jij eigelijk door. ‘zou ik nog even proberen roxy bellen want ik moet nu echt even met iemand praten’ zeg je tegen jezelf. ‘met rox’ hoor je aan de andere kant van de lijn. ‘heej met joe heb je even tijd’ vraag je. ‘ja hoor’ ‘ik heb echt iets heel fouts gedaan’ zeg je ‘enne’ ‘nou beloof je dat je het aan echt niemand verteld’ ‘ja dat beloof ik’ ‘ik heb met amber gezoent’ zeg je een beetje stil. ‘maar waarom heb je met haar gezoent’ ‘nou ja sinds dat camilla dood is begin ik steeds meer gevoelens voor amber te krijgen en gister zei ze tegen mij dat ze ook een beetje zoon gevoel heeft’ ‘maar amber moet het ook weten dat het fout is niet alleen jij want zij heeft nog een man en jij… maarja zullen we anders morgen wat voor de afleiding gaan doen dan past nick wel op gwen en dan gaan wij iets met zijn 2e doen’ vraagt ze. ‘ja oke gaan we dan naar een pretpark’ vraag je als een zielig jongetje. ‘ja is goed we gaan naar een pretpark maar hoelaat ben je bij mij’ zegt ze lachend. ‘om een uur of tien’ zeg je ‘is goed dan ga ik snel naar bed tot morgen’ zegt rox, Je hangt op en gaat slapen.


Roxanne pov. ‘jij bent morgen alleen’ zeg je tegen tegen nick als je hem een kus geeft. ‘hoezo’ ‘nou ik ga morgen met joe naar een pretpark want ik merk gewoon echt aan hem dat hij afleiding nog heeft’ zeg je. ‘naja zit ik dan de heledag alleen’ zegt hij zielig. ‘nee je kan nog naar kevin en amber en je moet op gwen passen’ zeg je lachend. ‘oke dan maar geen stiekeme dingen gaan doen hé’ zegt nick terwijl hij je een kus geeft en gaat liggen….











.

Reageer (5)

  • Relinquish

    Joe is soon cutiie!!

    1 decennium geleden
  • Elodroid

    Haha stiekeme dingen xD

    Maar snel verder


    Loveit(baby)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Geen stiekeme dingen xD

    SNEL VERDER
    NEXT

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Arme Joe :'(
    Snel Verder gaan héa :Y)

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Ja, geen stiekeme dingen doen hé xD

    Supér ^^
    Snél verder :Y)

    Love it (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen