ik was er gister niet maar rox had een erop gezet. maar ze had er 6 bij geschreven maar het moet 7 zijn dus dit is 8

selena jonas of toch niet??
Nick pov ‘nick…..wakker…..trouwen’ toen je alleen die 3 woorden hoorden schrok je wakker. ‘hi guys’ zeg je als je ziet dat alle 3 je broers in je kamer staan. ‘ ik zou opschieten want over 3 uur moet je bij de kerk zijn’ zegt kevin. ‘ 3uur!’ zeg je geschrokken. Je rent naar de keuken schut een een bak koffie in en drinkt het snel op.’ Nick doe even rustig je hebt alle tijd’ zegt je moeder die ook in de keuken zit. ‘ maar mam ik weet niet of ik alles nog weet te vinden in dit huis’ zeg je ongelovig. ‘Nick je komt hier vaak genoeg en je hebt hier heel lang gewoont dus dat weet je wel nog’ zegt je vader. Je knikt en gaat je dan aankleden. Na 2 uurtjes heb je je gedoucht, aangekleed en je hebt je haar gedaan. ‘ klaar? Dan hebben we nog een uurtje’ zegt joe als je de kamer binnen komt. ‘ waar zijn rox en danielle eigelijk’ vraag je. ‘die zijn iemand in een jurk aan het hijsen’ zegt kevin.’zeg ben je eigelijk aan de spetterpoep?’ zeg frankie. Iedereen begint te lachen en laat je op de bank vallen. Na een half uurtje nog wat gepraat te hebben gaan jullie naar de kerk. Als jullie aan komen zien jullie al best veel mensen staan. Sommige mensen ken je niet eens maar die zal je vader wel uitgenodigt hebben. ‘ Nick zullen we maar naar binnen gaan want selena kan zo hier zijn.’ Zegt je moeder als ze je aantikt. Je knikt en loopt naar binnnen. Als jullie 5 minuten binnen staan word het stil en het bekende liedje word gespeeld dan zie je selena staan in een rode jurk, ze komt langzaam naar je toegelopen. Achter haar komt een kudde van bruidsmeisjes. Als ze bij jou is lachen jullie even naar elkaar en je kijkt nog een keer naar roxanne en draait je dan om. ‘we zijn vandaag bijeen gekomen om nick jonas met selena gomez te trouwen’ begint de pastoor. *WOEI TIJDSPRONG NAAR HET BELANGRIJKE GEDEELTE* je kijkt nog een keer naar roxy en je ziet dat ze de kerk uit loopt! ‘selena Gomez neemt u hier bij Nicholas Jerry Jonas als u wettige echtgenoot en beloofd u hierbij hem trouw te zijn en goede en slechte tijden, wat is hierop uw antwoord?’ zegt de pastoor. ‘ja’ zegt ze kort mondig. ‘Nicholas Jerry Jonas neemt u selena gomez tot uw wettige echtgenoot en beloofd u hierbij hem trouw te zijn in goede en slechte tijden, wat is hierop uw antwoord?’ je zucht even en kijkt dan even naar de plaats waar roxanne zou moeten zitten, ‘ sorry, selena maar ik kan niet met je trouwen.’ Zeg je snikkend en loopt de kerk uit….

Reageer (4)

  • Fassy

    go nick go nick

    1 decennium geleden
  • Elodroid

    joepie

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Poor Nick.
    Jah komaan, Waarom Honey.

    Snel Verder gaan héa :Y):Y)

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SNEL VERDER!!! moet weten waarom!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen