nog 10 hoofdstukjes en One Direction (alleen Liam eigenlijk) doet actief mee...
vanaf hoofdstuk 11 is het uit iemands standpunt dat je leest, hope you enjoy it! ;)

‘Sanne!’, roept Zara vanaf ze op school komt. Ze loopt er naartoe en heeft ze een knuffel. ‘Zara! Ik heb je gemist!’ ‘Ik jou ook lieve schat!’ ‘Wie is hier jouw lieve schat?’, vraagt Joren plots. ‘Joren! Je laat me schrikken’, lacht Zara. Ze heeft hem een kus. ‘Jij bent mij schatje, maar ik heb Sanne zo gemist’. Ondertussen komt Stijn bij ons staan. ‘Hey liefje’, zegt hij voor hij Sanne een kusje heeft. ‘Dag Zara, hoe gaat het?’ ‘Goed, met jou?’ ‘Goed é’, en hij heeft er haar dan een knuffel. De bel gaat. Zara is gezakt en zit nu bij Stijn in Economie-Engels. Joren loopt met Sanne mee, Stijn met Zara. ‘Zara, hoe was je vakantie?’ ‘Goed! Veel bij Joren geweest natuurlijk. En bij jou?’ ‘Super é. Kan niet anders met Sanne. Ze is zo… Het is bijna eng, hoe perfect ze is’ ‘Ze is een schatje!’ ‘Dat weet ik maar ik ben ervan overtuigd dat het ook niet erg zou zijn om jou als vriendin te hebben’, hij slaat een arm om haar heen. ‘Dat zul je aan Joren moeten vragen’, zei Zara en ze lopen zo naar klas. Nog steeds met Stijns arm om Zara heen. In klas is het plezant. Beetje praten over Sanne en Joren, hoe de vakantie was, de feestdagen en natuurlijk enkele mopjes waar ze mee moeten lachen. De tijd vliegt voorbij. De bel gaat. ‘Ik wist niet dat je zo grappig was’, zegt Zara verwonderd. ‘Haha, jij bent ook geen serieuze. Tof dat je veranderde’ ‘Ja met mijn wiskunde en fysica ging het niet zo goed. Alle twee gebuisd. En nog geen klein beetje’. Stijn lacht. Dan komen ze Sanne en Joren tegen. ‘Amai, het is precies plezant’, zegt Sanne. ‘Sanne, ik wist niet dat je zo’n tof vriendje had! En grappig’, zegt Zara en ze lacht nog verder. ‘Joren, jouw vriendinnetje is niet mis. Het is een toffe’, zegt Stijn als hij een arm rond haar slaat. ‘Ikke ook aandacht willen’, zegt Sanne kinderlijk en Stijn begint te lachen. ‘Mo liefje toch’, zegt hij en neemt haar in zijn armen. ‘Dus het valt mee in je nieuwe klas, schat?’, vraagt Joren. ‘Oh Schattie, het is gewoon veel beter. Nu nog Sanne en jij erbij en school is mijn favoriete plek!’ ‘Zo ken ik je’, zegt hij en geeft haar een zoen op haar mond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen