Eindelijk! De bel gaat. Sanne wil zo graag naar Stijns feestje. Stijn en Zara staan haar op te wachten aan de fietsenstalling. ‘Klaar voor het feestje?’vraagt Stijn. ‘Tuurlijk!’, roept Sanne terug. Op weg naar Stijns huis is iedereen met iedereen aan het babbelen. Sanne met Stijn, Zara met Joren en nog een tiental andere jongeren met elkaar. Stijns huis is heel groot. Het feest gaat niet in het huis door, maar in een hut in de tuin. Stijn noemt het gewoon een tuinhuis, maar het is een chalet. Met keuken, badkamer, slaapkamer … Alles is aanwezig. En natuurlijk is het feestje leuk. Speciaal voor Sanne vraagt Stijn af en toe een One Direction-liedje te draaien. Er is een ingehuurde DJ. Sanne zoekt Zara, maar die is nergens. Als ze belt, pakt ze niet op. Maar als Sanne in de tuin kijkt, ziet ze Zara. Ze loopt hand in hand met Joren terwijl de sneeuw blijft vallen. Sanne voelt zich gelukkig. Ze heeft alles wat ze wil. Voor ze naar binnen teruggaat, ziet ze hoe Zara haar eerste kus van Joren krijgt. Stijn komt op haar af. ‘Je rilt helemaal, hier pak mijn trui’. Sanne neemt hem met plezier aan en dan gebeurd het ook bij haar. De eerste kus met Stijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen