Foto bij Voor mij?

"Natuurlijk is het voor jou" zegt mijn moeder. Ik ren naar mijn vader en broer en pak voorzichtig de doos uit hun handen.
"Mag ik het openen"? vraag ik en mijn vader knikt.
Ik knip de strik eraf en open de doos.Ik slaak een gil als ik zie wat er in de doos zit.
Er zit: 1 Onesie,2 T-shirts, een beanie, 3 posters, 2 albums, een Iphone hoesje en de boek van One direction.
Er lopen tranen over mijn wangen. 'Dank jullie wel" snik ik. Ik geef iedereen een dikke knuffel. Dan haal ik alles uit de doos.
Ik begin te trillen als ik zie wat helemaal onderin ligt. Ik pak ze uit de doos en begin te hyperventileren. Ik spring op mijn ouders en druk ze helemaal plat in een groepsknuffel.
'OMG" schreeuw ik. "I CAN'T BELIEVE IT!'. Ik pak mijn Iphone en doe het nieuwe hoesje met mijn 5 boys eromheen. Dan bel ik Clara, mijn beste vriendin. Wanneer ze opneemt, schreeuw ik door de telefoon: "KOM NAAR MIJN HUIS, NU!'. Voordat ze iets kan zeggen, sluit ik af.


(10 minuten later)
'Waarom moest ik komen?' hijgt Clara als ze voor mijn deur staat. Ik trek haar naar binnen en ren naar boven. Ze loopt achter mij aan. Als ze mijn kamer inkomt, slaakt ze een gil. 'AAAAAH' gilt ze. 'YOU LUCKY PENUT!!!'. 'WEEEEET IK' roep ik terug. 'Maar er is nog iets dat je moet zien'. Ik pak de tickets en geef er 1 aan Clara. Ze staart 5 minuten lang naar haar kaartje en dan zakt ze op de grond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen