Dit word een kort hoofdstukje ik moet zo helpen met een open dag op me school dus kan niet meer dien
Dit weekend heb ik het best druk maar ik zal proberen wat te schrijven

Door de ogen van Daan:

Je vind der al zoal lek en vorige week durfde je het eindelijk te vragen. Wil je mijn meisje zijn? En gelukkig zij ze ja, ze was ookal meteen op jou verliefd geworden. Haha je lacht in je zelf. Je besluit nils maar te bellen, je moet het even kwijt aan iemand die het snap. Hij heeft immers al bijna een jaar met Anne , best een aardig meisje hoor maa niet zo leuk als jou Sharon. Volgens mij is rein ook verliefd je moet alleen nog even uitvissen op wie en wat. Je loopt naar beneden en pakt de telefoon, heey nils zeg je als die opneemt. Na wat gepraat over van alles en nog wat vertel je het hem. Eerst begint hij te lachen maar dan is die toch wel blij voor je. Jullie praten nog even en moet nils naar training e jij eigenlijk ook dus hangen jullie op. Je loopt snel naar boven kleed je om en wilt gaan maar als je de deur uit loopt zie je Sharon staan je fiets naar der toe en laat haar schrikken. Heej, je liet me schrikken. Zegt ze. Sorry liefje, en je huilt nep. Haha ben je nu boos? Nee hoor ik maak het wel Even goed zeg je lachend en je geeft haar lachend een zoen. Sorry maar nu moet ik wel gaan ik heb voetbal training. Is niet erg zegt ze succes en ze geeft je oh snel een kus. Dan fiets je weg en denk je wat heb ik toch een geluk.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen