Woooooh dit wa echt een super nacht!! Ik ging naast Esmee zitten en we luisterden naar de volgende activiteit. Leider : het volgende activiteit is wie zich het best verstopt krijgt een prijs.. En het is niet de luxe hotel want zoals jullie weten hadden rein en Esmee 4 dagen het luxe hotel voor hun. Dus ik tel zo af en dan gaan jullie je verstoppen. Ik keek Esmee aan en ik pakte haar hand als zeintje dat ze met mee moest komen, ze knikte en keek me lief en bloosend aan! Leider : 30, 29 , 28 , 27! Snel rennen hoorde we iedereen roepen. Ik rende samen met Esmee naar de bossen, daar Klom ik in de hoogste boom. Esmee ; rein? .... Ja wat is er? Esmee: ik durf dat niet. Ik sprong naar beneden en deed haar op m'n hakkenpak! We klom ik in de boom toen we helemaal boven in waren gingen we zitten. We konden precies de leider zien staan en we hoorden! 3,2,1!!! IK KOM!! Ssssst zei Esmee tegen me. Ik pakte me mobiel en zag dat ik een app had van ons groeps app mainstreet daar zat ik in met Owen nils en Daan.

Owen: heeeeeee goedemorgen!
Nils: JAAA goedemorgen!!!
Daan: ik sliep nog konden jullie je bek niet ff houden?
Owen: hAHAHAHAHAHAHAH NEEE
Nils: is rein al wakker?
Owen: nee die is alleen maar bezig met dat ene leuke meisje?? Hoe heet ze ook al weet?
Daan: Esmee toch? Rein?
Nils: ja Esmee, nou rein is ze een beetje leuk?
Owen: denk het wel anders haf hij hier al lang op gereageerd!!! He KLEINE??

Tggghhhhh ze zijn weer bezig dacht ik in mezelf
Gauw reageerde ik:

Rein: hee jongen, ja het is Esmee ja ?? En het is een super leuk meisje! We zitten nu verstopt in een boom!
Nils: he he eindelijk is onze verliefde jongen ook weer wakker!!
Rein: NILS HOU JE MOND EENS : )
Nils: sorry hahahahah
Daan: heeee rein hoe is het daar?
Rein; jaa leuk heel leuk!
Owen: ja moet wel met z'n leuk meisje ; )
Rein: oke maar hoe is het daar dan?
Nils: wel leuk we missen je alleen hahahaha nee grapje, ik verveel me dood!
Daan: ik niet ik heb elke dag wat te doen!
Owen: ik ook!!
Rein; heeee nils anders kom je toch hier heen gezellig?

Ik zag niet dat Esmee de hele tijd mee zat te lezen, ik vroeg: heb je alles mee gelezen? Esmee: nee zei ze bloosend hoezo dan?
Rein: oooh nee zo maar! Ik gaf haar gauw een kus op d'r wang!

Zou je het goed vinden als nils kaller ook komt? Esmee: heeee die ken ik ook van mainstreet? Rein: ja die hahaha!
Esmee: ja ik vind het wel goed hoe meer zielen hoe meer vreugde! Oke ik wappte nog gauw even in groeps app

Rein: nou nils je mag komen van Esmee!
Nils: dat vind ik denk ik wel heel leuk!
Owen: moet je ze we koppelen he?
Nils: jaaaa duuuuh dat ga ik doen
Rein: ja ja ja
Daan: nee nee nee
Owen: nee nee nee
Nils: oke stop maar het is niet meer grappig hahahaha
Owen: oke dan hahaha
Rein: dus nils rij je vanavond dan weg?
Daan: heeee Owen zullen wij ook een keer daar een paar dagen gaan kijken op die camping als het kan?
Owen: ja goed lijkt me leuk!
Rein: ja gezellig!
Rein: maar ik moet gaan!!
Nils: doei niet te veel zoenen he...
Rein: we hebben niet eens!
Daan: oke heel veel plezier nog!!
Owen: doei kleine
Rein: thanxx doeg

Ik deed me mobiel weg en toen zagen we een menigte mensen op ons af komen.. Huh? Wat nu vroeg Esmee aan mij ik zou het niet weten we zien het zo vast wel!



Sorry weer een late ik heb heel weinig inspiratie dus het gaat een beetje traag! Wel een lang hoofdstukje voor jullie voor dat ik naar school ga! Dikke kus Fien

Reageer (3)

  • Reinlicious

    Ahh, mag ik in je story ?

    Echt super leuk<3

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    Awwhh, super leukk! <3 Snel verder! (je hebt trouwens grote kans in me verhaal) xxx

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Super leuk snel door!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen