Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
PWW'S OVEEEEEEEER! Boemba, ik ben blij. En ik heb net 25 km gelopen met rugzak -zo'n mega ding die boven je hoofd uitsteekt, ja- en ik ben echt blij vandaag. En ik hou van Zayn. Yeah. En ken je Jochem Meyjer? Een cabaretier uit Nederland, haha ik weet niet of je hem kent... Nouja hij heeft dus vroeger op mijn school gezeten dus hij kent 'Winterkamp' -net als Armin van Buren, lol- en we gingen hem tweeten of hij tips had om snoep te verstoppen, EN TOEN GING HIJ ANTWOORDEN. En dat was leuk. Boemba.
Mijn mama heeft het gelezen en zei dat het een goed boek was, dus nu ben ik ook bezig...
Sla de erge stukken gewoon over, zo ben ik het aan het overleven (:
Reageer (23)
PWW'S OVEEEEEEEER! Boemba, ik ben blij. En ik heb net 25 km gelopen met rugzak -zo'n mega ding die boven je hoofd uitsteekt, ja- en ik ben echt blij vandaag. En ik hou van Zayn. Yeah. En ken je Jochem Meyjer? Een cabaretier uit Nederland, haha ik weet niet of je hem kent... Nouja hij heeft dus vroeger op mijn school gezeten dus hij kent 'Winterkamp' -net als Armin van Buren, lol- en we gingen hem tweeten of hij tips had om snoep te verstoppen, EN TOEN GING HIJ ANTWOORDEN. En dat was leuk. Boemba.
1 decennium geledenNeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehh
1 decennium geledenWil je please mijn story lezen?
1 decennium geledenJust fuck me already || Harry Styles
Dankje xx
Sorry als je reclame haat...
And I...I-I will always love this Storrrrrrry!
1 decennium geledenMijn mama heeft het gelezen en zei dat het een goed boek was, dus nu ben ik ook bezig...
1 decennium geledenSla de erge stukken gewoon over, zo ben ik het aan het overleven (: