Foto bij hoofdstuk 3 lisa <3 rein

hier komt nog een hoofdstukje
ik weet niet of ik morgen weer twee keer post ik ga weer naar school maar ben wel vroeg uit dus ik kijk wel
als je ook in dit verhaal wilt of een leuk idee hebt mag je het zegen
de andere jongens komen nu ook in het verhaal

door de ogen van rein:

wow, ik ben nog nooit zo blij geweest met een meisje. ja ik weet het zeker lisa is het gewoon denk ik als ik s'avonds in bed lig. vanmiddag ben ik gewoon naar haar toe gelopen en heb der verkering gevraagd ik ging kapot van de zenuwen. maar ze zij JA ze is ook op mij! ik werd er zo blij van dat ik haar meteen een kus gaf gelukkig vond ze dat niet erg. vanmiddag toen ik me huiswerk moest maken zat ik de hele tijd aan Lisa te denken ze is zo mooi, zo lief ze is gewoon geweldig. ik besluit eerst Lisa nog een whapje te sturen [heey liefje hou nu al kapot veel van je xrein/i] daarna stuur ik iets naar daan, nils en owen in onze chat. ik stuur heey jongens, alles goed met jullie? sorry dat ik deze week niet reageerde maar moest erg wennen hier. heb zin in zondag tot dan 12 uur bij nils toch? als ik klaar ben zie ik dat ik alweer antwoord heb van lisa. heeeej (H) hou nu ook al erg veel van jou kan je morgen afspreken?x ik reageer vrolijk terug ja natuurlijk, gezellig ben 12 uur bij het speeltuintje :p xxxmij dan ga ik naar mainstreet chat en zie ik dat daan online is heej rein, is niet erg joh met mij is alles uitstekkend heb jij het daar naar je zin? ja zondag 12 uur bij nils ik moet jullie ook wat vertellen tot dan ik lach daan is de laatste tijd ook zo vrolijk ik reageer nog even snel en val dan ik slaap.


door de ogen van lisa:

als ik de volgende dag wakker word zie ik meteen dat ik een whapje heb van rein heej meisje, lekker geslapen? ik zie je zo xx je boy ahw wat lief je bent meteen vrolijk. je wilt al uit bed gaan om je aan te kleden voor school, maar dan bedenk je je dat je vandaag vrij bent besluit je om nog even in bed te blijven en rein terug te whappen heej boy van me, van me ik heb lekker over jou gedroomt tot zo xxx je meisje ik moet in me zelf lachen. ik besluit om me maar aantekleden. en dan is het al kwart over 11 ik stuur een foto naar roos is dit leuk? of te? ben zo bang? x ik krijg meteen iets terug maak je niet zo druk dit is super leuk en niet gaan piekeren nu je gaat zo een super date tegemoet x veel plezier oke het komt goed denk ik dan maar.ik zet me laptop aan en open twitter ik sta vermeld bij @reinduif: straks gezellig afgesproken met me liefje @lisaheromeid xx ik stuur snel ook een tweet straks met me boy @reinduif word super met jou tot zo xx. ik krijg weer allemaal reacties van mainiacs maar mij maakt het niet uit ik ben happy, gelukkig zijn de meeste reacties weer gewoon aardig en wensen ze ons veel plezier. ik stuur nog even een dm naar sharon om te zegen dat ik echt suppper super veel zin in morgen heb. en dan loop ik rustig naar het speeltuintje, als ik aankom zie ik rein al staan. als ik aan kom krijg ik een knuffel en een kus. wat gaan we doen? spring maar bij me achterop dan zie je het van zelf zegt rein geheimzinnig.

door de ogen van rein:

daar komt ze aan mijn meisje mijn eigen meisje. ik ren met open armen naar haar toe en geef der een dikke kus. wat gaan we doen? vraagt ze. kom maar mee zeg ik zo geheimzinnig mogelijk. we stappen op mijn fiets en ik rij naar het park. dan stap ik bij een bankje af en gaan er samen op zitten om gezellig te kletsen. op een gegeven moment word lisa gebelt en vraagt heb je morgen wat te doen? nee hoezo ? vraag ik verbaasd. leg ik zo wel uit zegt ze en ze kletst nog even met de gene wie ze belt. daarna komt ze terug. sorry zegt ze dan. maakt niet uit hoor. maar waarvoor moest ik morgen kunnen? vraag je ongduldig? oh ik neem je mee naar een vriendin. oke leuk waar woont ze? in goor naast daan antwoord ze. haha denkje bij je zelf. oke leuk roep je vrolijk. zie ik je morgen? ja 10 uur bij mij antwoord ze. oke, leuk ik moet gaan ik moet nog trainen maar ik breng je nog wel even thuis hoor. hihi mooi zo lacht ze jullie stappen weer op je fiets en je fietst vrolijk naar lisa's huis. je fietst door waalre en het mooiste van de wereld zit bij mij achter op. ik krijg een lachbui van mij gedroom. en lisa lacht vrolijk mee en dan zijn we alweer bij het huis van lisa ik baal. lisa ziet het en geeft me snel een kus succes zo lieverd ik zie je morgen weer. en ik fiets de straat uit.

door de ogen van lisa:

succes zo lieverd zie je morgen, ik krijg nog een kus en dan fiets die weg mijn hero. ik loop na binnen en stuur met een blij gezicht een tweet : was top met me liefste @reinduif veel suc6 met je training boy x daarna praat je nog even met een paar vriendinnen op dm. en dan ga je eten, als je s'avonds in bed ligt denk je aan rein jullie hebben nu twee dagen en zien elkaar elke dag, hij is vanavond zelf nog even na je toe gekomen omdat die je zo erg misten, zo lief van hem. je valt met een fijn gevoel in slaap

Reageer (2)

  • xxIKHEETANNE

    leuuuk!(:

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    OMG leukk! Snel verder!! <3 i love your story! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen