Hoofdstuk 2 weer naar school
als je er ook in wilt komen als vriendinnetje van een van nils of owen moet je het even zegen
sharon123 zit er zo iezo in met daan
door Lisa's oogpunt:
als ik de volgende ochtend wakker word, denk ik meteen aan school zal rein me wel zien staan ? vind die me wel aardig ? waaah ik word soms echt gek van mezelf. ik besluit me maar aantekleden, maar dan gaat me telefoon ik kijk en dan staat er liefste roos heeft rein van duivenboden is toegevoegd aan deze groep. joepie wat hou ik toch veel van roos ze heeft hem gewoon voor mij toegevoegd, ik stuur haar snel een privebericht, en dan stuur ik nog een bericht op groepschat van de klas goeiemorgen iedereen tot zo op school, meteen heb ik allemaal reacties leuk dat je weer beter bent enzo. ik moet er om lachen, dan staat er een bericht van rein van duivenbode prive. je opent het en ziet dit staan heey lisa, ik ken je nog niet echt maar je lijkt me wel aardig fijn voor je dat je weer beter bent tot zo dan maar xrein wow me hart maakt een sprongetje, ik kijk op de klok shit het is al kwart over zeven. ik stuur rein nog even snel iets terug en ren dan naar beneden. pak een broodje en wat drinken. en daarna pak ik snel me tas in en fiets ik naar het speeltuintje waar ik altijd afspreek met roos, ze is er nog niet dus check ik nog even snel me whatsapp, 2 berichten eerst zie ik het bericht van sharon ze stuurt heej liefje, kan je binnenkort een keer afspreken moet je iets vertellen xxx mij snel antwoord ik ja natuurlijk ben binnenkort met me ma in enschede kom dan wel even langs xx sharon is mijn andere beste vriendin ze is in de zomer verhuist naar goor, ze woont naast DE DAAN. ik check nog even me andere bericht he het is van rein [oke, tot zo xrein/i] wow ik schrik wakker uit een dagdroom als roos luidkeelts komt aan fietsen. heeeej lief, begroet ze me vrolijk heeeeeeeej antwoord ik terug en we fietsen naar school.
als we op school zijn lopen we naar ons kluisje en daarna door na de aula waar een groot deel van onze klas al zit. ik zie rein ook zitten, hij staat op hoi ik ben rein stelt hij zich voor jij bent vast LIsa? ja klopt antwoord ik verlegen. we raken al snel in gesprek over van alles en nog wat en moeten best veel lachen. maar dan gaat de bel en moeten we naar de les meteen biologie een van de stomste vakken ever. jullie leraar vertel dat jullie practicum gaan doen en hij al groepjes heeft gemaakt, je hoopt dat je met roos mag maar je weet nu al dat dat toch niet gebeurd want de bio leraar mag je niet echt en jij hem ook niet. hij leest de namen voor en inderdaad je mag niet met roos, maar wat zecht die nou je mag met rein. rein kijkt lachend achterom en lacht even na je. yes denk je dit word een leuke les. veder gaat de dag best snel je kletst wat met je vrienden en vriendinnen en rein natuurlijk. jullie lachen heel veel en dan zit de dag er al weer op als je bij je kluisje staat komt rein ineens na je toe. je zegt wat doe jij nou hier je kluisje is aan de andere kant hoor? ja weet ik maar ik wil je wat vragen of zegen nou eigenlijk.... rein stopt even en jij zegt je mag alles aan me vragen hoor daarvoor zijn we toch vrienden? nou oke maar je moet niet gaan lachen .nee oke zal ik niet doen. dan begint rein ik vind je al leuk vanaf het moment dat ik je voor het eerst zag ik denk zelfs daarvoor al. ahw wat lief antwoord je zacht. wil...wil...je verkering met me? jaaaa roep ik blij. en dan geef rein me een zoen. roos komt aan lopen heej tottelduifjes gaan we nog naar huis of blijven we hier slapen? nee we komen antwoord ik droog. ik geef rein nog een kus en pak daarna me spullen uit me kluisje, rein doet het zelfde en we lopen met ze drieen lachend naar buiten, en dan fietsen we naar huis en rein blijkt 1 straat achter me te wonen dus spreken we af voortaan met ze drieën te fietsen.
als ik thuis kom hoor ik mijn mobiel gaan ik kijk en zie een whapje van rein even kijken denk ik [heey liefje, ik ben zo blij dat ik jou nu mijn meisje mag noemen maar mis je wel hoor ohja kijk even me twitter/i] ik stuur snel terug heeeej lieferd, mis jou ook al ik ga nu kijken dikke kus mij. ik zet me laptop aan terwijl ik wat drinken inn schenk voor me zelf. ik druk op twitter log in en ga naar reins profiel. ahw zeg je hij heeft zijn naam veranderd in rein <3lisa jij veranderd snel ook je naam. en dan kijk je bij je vermeldingen. hij heeft ook iets getweet [ben zo blij met me meisje @lisaheromeid/i] ik antwoord terug [ik ook met jou wil je nooit meer kwijt x/i] meteen krijg ik allemaal reacties heb je met rein wat leuk en allemaal van die dingen jullie zijn echt cute maar ook ik pas veel beter bij hem enzo, je besluit e twitter maar aftesluiten. de rest van de dag maak je huiswerk kijk je tv en bel je sharon nog even om alles aftespreken zaterdag ga je naar haar toe en zal je der vertellen over rein. je besluit maar vroeg te gaan slapen, als je in bed ligt krijg je nog een whappje van rein heej liefje, slaaplekker en trek je niet te veel aan van alle mainiacs ik hou van jou en een echte mainiac accepteert dat xmij ik val met een blij gevoel in slaap.
Reageer (3)
Jaa ik wil graag met nils , ik heet Yasmine
1 decennium geledensuper leuk! Echt leuk dat ik in de story zitt ! $ haha snel verder? $ x
1 decennium geledenleuk(: ik wil er ook wel in maakt niet uit met wie! x
1 decennium geleden