048
Over 2weken gaan de boys weer voor 3maanden op tournee, We zaten met zijn alle een beetje saai tv tekijken toen ik opeens door de kamer riep, "Laten we iets leuks gaan doen, Nu zijn de Jongens er nog!" iedereen keek me met een vervaagde blik aan. "Geen goed plan?" zei ik toen maar en plofte ik weer in de bank. ik keek taylor vragend aan en toen zei ze " Nou eigenlijk wel mel Laten we iets leuks gaan doen nu het nog kan" Ik stond lachend op en rende naar Taylor toe die bij de keuken stond met Jelisa. "Vooruit dan" zei zayn. "Sooow, wat gaan we doen?" antwoorde Taylor op zayn. Iedereen keek me weer aan "Let me think" zei ik. Ik keek naar Jelisa die aan de tafel zat en riep toen "De zon schijnt, Het is mooi weer, Lets go to the beach !" met een big smile op mijn gezicht. De boys keken elkaar aan en zeiden daarna, "Nou spullen pakken, ik rij wel" zei harry. Ik wou gelijk naar boven rennen toen taylor me tegen hield en fluisterde "Jelisa.." we keken elkaar aan en liepen naar jelis toe. "Kom je mee?" vroeg taylor haar terwijl ik mn hand uitstak. Jelisa glimlachte zacht en pakte daarna mn hand. Toen liepen we met zijn 3e de trap op om onze spullen voor het stond te pakken.
Reageer (2)
VEDURRR.
1 decennium geledenLets go to the beach beach !!! Ahahahaha
1 decennium geleden