Foto bij 10.

De hele reis naar Justin's huis zeggen we niets tegen elkaar. Ik probeer gewoon te beseffen wat er net is gebeurt en pak m' n iPhone erbij. Ik tweet: - i think im in love with you. ♥ - Ik leg mijn mobiel in mijn tas en stap uit als hij parkeert. Ik glimlach als ik zijn huis zie, het is zó groot, niet normaal. Ik kijk omhoog en Justin komt lachend naast me staan. 'Kom je, of blijf je liever buiten?' grapt hij. 'Ik kom al.' glimlach ik en zie dat hij z' n mobiel pakt. Ik loop snel verder omdat ik me schaam, ik weet 100% zeker dat hij nu mijn tweet gaat zien en ik weer ga blozen als een gek. Ik zie dat hij wat tweet, maar kijk niet meteen. How funny, we zijn samen op dezelfde plek, maar tweeten over elkaar zonder elkaar te mentionen, weird. Hij opent de deur en we lopen naar binnen. Ik ruik een heel zoete, lekkere geur. 'Dit huis ruikt lekker, het ruikt.. naar jou.' grinnik ik en loop een random kamer in, wat de woonkamer blijkt te zijn. Ik kijk om me heen. 'Wow, het is hier echt nice.' Ik plof neer op de zachte, grote bank. 'Wat wil je drinken?' vraagt hij. Ik denk na. 'Ehm, doe maar ice tea ofzo, maakt me niet uit.' glimlach ik en zodra hij naar de keuken loop, pak ik mijn iPhone en lees zijn tweet. - Don't think that, we are really in love, believe me shawty. ♥ - Ik kan het niet laten om 'Aww.' uit mijn mond te laten ontsnappen. Justin komt met een dienblad met drinken en koek erop de kamer binnen en ploft naast me neer. 'Wat is er aww?' vraagt hij en neemt een slokje. 'Oh, niks hoor.' lieg ik en bloos. 'Niet liegen eh.' zegt hij en kijkt me pruilend aan. 'Jij.' zeg ik en drink een beetje. 'Ik wat?' vraagt hij. 'Jij bent schattig.' zeg ik en bloos nog steeds. 'Heb je toevallig mijn tweet gelezen dan?' zegt hij en wiebelt met zijn wenkbrauwen waardoor ik in de lach schiet. 'Huh, welke tweet dan?' lieg ik nog steeds. Oh, wat ben ik toch goed in liegen, sarcasme, AGAIN. 'Oh, ik krijg er wel een antwoord uit.' grijnst Justin en begint me te kietelen. Ik val op mijn rug en maak rare spartelende bewegingen. 'HOU. OP. ' gil en lach ik tegelijk. 'Wat vond je schattig?' vraagt hij lachend terwijl hij doorgaat met kietelen. 'IK. GEEF. G-GEEN. ANTWOORDD. HOU OP!!' gil ik en val bijna van de bank af door mijn spastische bewegingen. 'Oh, echt niet?' grijnst hij en kietelt me in mijn nek en buik, waar ik écht, maar dan ook écht niet tegen kan. 'JOU-U! IK-K VIND JOU S-SCHATTIG OMDAT JE DAT TWEETTE!' gil ik en ik val van de bank af, waardoor hij op me valt. Hij grinnikt, gaat van me af en komt naast me zitten. 'Dus je voelde je aangesproken?' vraagt hij en glimlacht breed. Ik knik en bloos. 'Mijn tweet, ging stiekem, heel stiekem over jou.' Ik sla mijn ogen neer en teken een hartje met mijn vinger op het tapijt. 'Mag ik je nu legaal zoenen?' grijnst hij. 'Dat hoef je toch niet te vragen sukkel.' lach ik en ga op zijn schoot zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk hem aan. 'Allis, ik hou van je.' glimlacht hij en prikt met zijn vinger in mijn wang. 'Ik ook van jou.' bloos ik. 'Je bent zo schattig, hou op!' lacht hij en drukt een kusje op beide mijn wangen, daarna op mijn voorhoofd en neus, en daarna, heel voorzichtig, zoent hij me. Ik giechel heel even door de rond fladderende vlinders in mijn buik en sla mijn armen om zijn nek. Ik laat hem lost en zet mijn voorhoofd tegen de zijne. 'I love you.' zeg ik opnieuw en druk een kusje op zijn mond. 'I love you too.' zegt hij en slaat zijn armen om me heen. Op dat moment gaat de deur open en komt er een jonge vrouw van iets in de 30, schat ik, binnen. 'Wie hebben we daar?' glimlacht ze en komt naar binnen lopen. Ik kijk naar Justin die rare bewegingen maakt met zijn hoofd, zo van 'Ga alsjeblieft weg.' Ik grinnik en sta op. 'Ik ben Allison.' Ik geef de vrouw een hand. 'Pattie Mallette.' glimlacht ze vriendelijk en schud mijn hand. 'Aangenaam kennis te maken.' glimlach ik. 'Ik laat jullie wel alleen.' knipoogt ze. Justin en ik gaan weer op de bank zitten. 'Kom, dan leid ik je rond.' Hij pakt mijn hand vast en we lopen samen de trap op. Hij laat me de badkamer, de slaapkamers, de fitnesszaal, oftewel, alle kamers van het huis zien. Daarna komen we aan bij zijn megakamer. Ik kijk me heen en zie dan een mega bed. Ik kijk hem aan met een kinderblik in mijn ogen. 'Mag ik?' giechel ik. Hij begint te lachen. 'Kom gewoon!' We rennen naar het bed toe, doen onze schoenen snel uit en beginnen te springen. Als ik moe word, laat ik mezelf op het bed vallen en probeer weer op adem te komen. Justin gaat naast me liggen en slaat zijn armen om mijn buik heen. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd en ik sluit mijn ogen. 'Ben je moe?' vraagt hij lief en streelt mijn haren. 'Een beetje.' grinnik ik en blijf zo liggen. 'Kom, dan gaan we slapen. We kijken een andere dag wel een film.' zegt hij, pakt een groot T-shirt voor me en draait zich om zodat ik me kan omkleden. Ik doe mijn kleren uit en trek het grote shirt aan dat tot over mijn kont valt. Hij doet ondertussen een shirt en een joggingbroek aan. Hij laat me liggen, stopt me helemaal in en drukt een kusje op mijn mond. 'Slaap lekker.' Hij wil net weglopen als ik zijn hand vast pak. 'Niet weggaan.' zeg ik zielig en trek hem naar me toe. 'Ik ga even een matras halen voor op de grond.' zegt hij glimlachend. 'Doe normaal, ik ben geen prinses hoor.' grinnik ik. 'Kom gewoon bij me.' Hij kruipt bij me onder de dekens en gaat op zijn rug liggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst, ga op mijn zij liggen en leg mijn hand op zijn buik. 'Ik hou van je allis.' fluistert hij en doet het lichtje uit. 'Ik ben bang, mag het aan?' grinnik ik. 'Ik bescherm je wel tegen monsters.' fluistert hij en streelt mijn rug. 'Ik heb gehoord dat je goed kunt zingen.' zeg ik. 'Zing voor me.' fluister ik als laatst, sluit mijn ogen en hij begint te zingen. 'You got that smile, that only heaven can make. I pray to God everyday, that you keep that smile.' zingt hij en zo val ik binnen een mum van tijd in een rustige slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen