Foto bij Inlove with legolas 18

Ik huilde.
Ik liep naar mijn ouders en bekeek ze van dichtbij.
Ik had veel weg van mijn moeder, Ook lag er een jongen naast die veel op mijn vader leek.
Ik pakte mijn vaders pols en controleerde hem voor de zekerheid.
Zijn hart klopte. Ik maakte ze los en probeerde ze allemaal nog wakker te maken.
Maar dat had geen succes, ze zouden vast te zwak zijn.
Ik hoopte er op dat de rest me zou helpen ik kon dit niet in mijn eentje afhandelen.
Er lag een briefje ik las het,

Deze brief is voor Flora onze dochter

Dit is een brief van je echte ouders
Je vader Orguulias en je moeder Camelliana
Dit bericht willen we je geven.
Ga niet naar ons op zoek, het is voor jou eigen veiligheid
Wij willen niet dat jou iets overkomt.
Nu dat wij nog in leven zijn.
Maar spoedig komen we toch te overlijden.
Laat je niet gek maken door alles wat je door krijgt.
Ik weet dat je ons zou willen redden want alleen jij beschikt over de ene zwarte kracht.
Je wilt vast weten waarom je over een zwarte kracht beschikt, daarom stuur ik je deze brief.
Ik Orguulias je vader kwam uit een duister gezin. We woonde in Angband maar ik wou niet duister leven.
Ik ben overgestapt na het goede en kwam je moeder tegen en ging bij haar inwonen ze was toen nog de Prinses.
Ik was getrouwd vervolgens werd ik de Koning. Jullie werden geboren, Ik wist dat jij speciaal was je zus Romé was een normaal kind.
Maar jij ik wist gewoon dat je de zwarte magie en kracht in je had. Schrik niet van dit bericht maar ik wil dat je weet dat wij om je geven, en ook om je zus. Ik weet niet of je haar kent maar zij is bij een dwergen familie opgenomen. Die ketting die je draagt maakt jou kracht nog beter en maakt je onsterfelijk.

Wij houden van jou
Hoogachtend je ouder.


Tranen rolde over mij wangen, toch ga ik ze redden ookal kost het mijn dood.


8 orcs en 2 uruk hai kwamen naar me toe. Ik begon weer zwarte rode ogen en zwarte haren te krijgen.
Mijn nagels werden lang en vlijmscherp.
Toen kwamen er meer orks.
Een ork stak een mes in mijn been. Ik trok het mes er uit en vechten door, ik voelde geen pijn het enigste wat ik voelde was haat.
Die kant op hoorde ik iemand roepen, de stem was bekend en toen dacht ik aan de man die mij toen vertelde waar mijn ouders waren.
We komen je helpen riep hij. De man met de zwarte baard en de lange zwarte haren kwam met Legolas Aragorn en Andrea naar me toe.
Ze hielpen me.
Ik begon moed te voelen. Ik stak nog een paar orks neer en 1 onthoofde ik.
Een ork schoot een pijl in mijn schouder maar het deed me niets. Legolas schrok en trok hem bij me er uit.
Ik negeerde alles en ging door met vechten. Hoe kan dat riep Aragorn, ze is sterk en ze heeft haar kracht ontdekt zei de man tegen Aragorn.
Nooit eerder heb ik iemand zo zien vechten riep Aragorn. Ze is net haar vader ik was zijn dienaar ! maar was ontsnapt ik ging opzoek naar zijn dochter want zij was de enigste die deze kracht in haar had riep de man. De orks werden in de minderheid dus Aragorn Legolas en De man namen Orguulias Camelliana en de jongen mee.De andere 2 die er bij zaten waren overleden samen rende ze naar de uitgang. Kom mee we gaan er vandoor riep Andrea tegen me.
Toen we eenmaal buiten waren veranderde ik weer in mezelf en viel neer op de grond.

Legolas rende naar me toe en pakte me op.
We reden terug, de man met de zwarte baard die Awel heette had een paard en wagen. Daar legde we de gewonde in.
Ebigon ging bij Legolas op paard, ze sliep en bloedde hard. Legolas hield haar stevig vast tijdens het paardrijden.
Eindelijk waren we weg uit Mordor.
Wat een avontuur zij Aragorn. Andrea lachte naar hem, Alles komt weer goed zij Awel.
Nee alles komt niet goed zei Andrea sip, waarom niet vroeg Awel.
Mijn verloofde is overleden zei Andrea en liet een traan vallen. Even stoppen riep Awel,
We stopte om wat te eten en te drinken. Aragorn pakte de hand van Andrea, het is tijd om hem te vergeten.
Ik weet dat het niet leuk is maar blijf sterk er komt een man die van jou houd dat beloof ik. Bedankt zei Andrea en ze begon weer een beetje te glimlachen.
Legolas was bij Ebigon en gaf haar wat drinken.
Toen iedereen wat had gedronken reden we verder op weg naar huis.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen