My friend, so what ?
We liepen snel met Katie naar onze klas. Ik was er helemaal stil van geworden. Ik zei tegen Katie, '' Katie wist je dit, ik bedoel dat Robin zo knap is geworden. Wat heeft hij allemaal wel niet gedaan. Het is echt een stuk geworden. '' Ja wake up Ariana het mocht wel hoor de laatste schooljaar hij liep al drie jaar als een nerd hier op school. Dus toen jij met je moeder op vakantie was naar Kreta hebben we een make-over gedaan. Maar waarom hebben jullie niks gezegt dan. Ik zou ook wel heel graag hier aan meedoen. Ja maar Ariana je snapt het toch ook echt niet he. Het is voor een speciaal iemand. Ja so waT heb ik daar dan mee te maken. Ik zou het niet weten meid Robie wilde het alleen met mij samen doen. Nou flauw van jullie zeg. Katie, Ariana blijf wel bij de les he dames.Ik weet het, het is net vakantie geweest maar we moeten er weer volop tegen aan. Dus we gingen gelijk maar aan de slag. Gelukkig was het pauze. We liepen naar onze tafel waar we al 3 jaar samen luchden. En natuurlijk waren mijn ogen op zoek naar Robin. zou hij zich dan een beetje te stoer bij ons voelen? zou hij nieuwe vrienden maken? allerlei vragen die in mijn gedachten aan het rondzwerven waren. Oh kijk is aan dames.Daar was die dan. Ik begon me wel een beetje af te vragen waarom begon ik steeds meer aan robie te denken.Had ik dan opeens gevoelens voor mijn beste vriend. ik had besloten om met Katie erover te praten na school. Dus ik stuurde Katie snel een whats app terwijl ze tegen over me zat te kletsen met Robin. toen ik net een whats app wilde sturen zei robie '' he Ariana wat ben je stil ben ik eerlijk gezegt niet gewend van je'' Ik wilde net antwoorden maar er kwam niks uit. Alleen ik piepend geluidje. Zo Ariana zei Katie heb je een monster gezien ofzo. Gosh dat haatte ik zo erg van Katie.Ze zei altijd meteen wat ze dacht. Ik werd knal rood en liep weg naar de damestoillet. Katie kwam snel achter me aan. Ariana wat is er met je aan de hand kom op als ik je niet ken zou ik zeggen dat je verlieft bent geworden op Robie ofzo. Toen ik dat hoorde barstte ik in huilen uit. En daar ging de bel weer. ''Katie, heb je even tijd voor mij na schooltijd, kunnen we even bij starbucks iets drinken'' . natuurlijk zei Katie. Maar ze wist nog steeds niet wat er met me aan de hand was. Ik kon de laatste lessen niet wachten tot dat het half drie werd. En eindelijk was het half drie. Ik had Katie een whats app gestuurd en zei dat ik bij de kluisjes op haar wachtte. ze kwam hollend de gangen uit. We liepen samen naar starbucks.De hele weg lang was ik stil en was aan het denken hoe ik het aan Katie zou vertellen. Misschien zou ze het stom van me vinden of misschien wel niet. We waren aangekomen en zaten. We bestelden snel starbucks. Nou vertel Ariana wat is er nou aan de hand met je vandaag. Arina ik was een hele tijd nog stil. En ik begon met vertellen. Katie ik denk dat ik nu meer gevoelens begin te krijgen voor robie.Ariana dat is toch normaal je bent de beste vriendin van robie. Ja maar Katie je snapt het niet het is meer dan alleen vriendschaps liefde, het lijkt wel echte liefde. Ooh Katie toch dat kan toch gewoon. Ik snap het best hij is echt een hottie geworden.Maar hij is mijn beste vriend Katie. Ja so what Ariana dus hij kan je beter begrijpen dan ieder andere jongen op de hele wereld. Dus nu ben ik wel een beetje opgelucht dankje Kate. Ik dacht echt dat je me niet zou begrijpen. Kom op Ariana daar zijn vrienden toch voor. We dronken snel onze starbucks op en liepen naar huis. maar toch had ik nog steeds een rot gevoel in me...
Reageer (1)
Ga je nog door
1 decennium geledenplease ga snel verder