De resultaten voor al dat getrain.
ze kunnen het beter toetsweek noemen want je doet niet anders dan toetsen maken -,-
Maarr hier een nieuw hoofdstukje
Enjoy en reactie!!
Die avond worden de scores van de privésessies van alle tributen getoond, het wordt een cijfer tussen de 1 en 12, het spreekt voorzich dat een 1 onnoemelijk laag is en een 12 overdreven hoog. Joke is er nogal zenuwachtig voor, ze heeft het idee dat ze het te saai heeft gedaan. Robbie is er alleen maar optimistisch over maar deze keer kan hij haar niet opvrolijken.
Ze zitten samen met Leandra op de bank met een grote schaal chips voor hun neus, niet dat Joke ook maar iets naar binnen krijgt, ze moet juist alleen maar naar het toilet. Na een poosje gepraat over hoé geweldig deze eerste editie wel niet is en dat ze de Spelen voor altijd moeten houden beginnen ze uiteindelijk met de scores. Ze beginnen met Zuid-Holland, beide hebben ze een 10. 'Ze zijn gewoon erg goed, ook qua eten en conditie enzo.' legt Leandra uit. Noord-Holland een 10 voor de jongen en een 8 voor het meisje, nog steeds heel goed. Groningen heeft twee negens en Utrecht twee achten. 'Dat zijn wel de beste hoor.' probeert Leandra hun succes wat te verminderen. Na Flevoland en Gelderland die rond de 7 zitten, komt eindelijk Limburg aan de beurt. Robbie's naam wordt genoemd en dan na een paar seconden wachten - die wel minuten lijken te duren - komt het cijfer. Een 8! Robbie geeft een grote brul en Leandra begint spontaan met chips te gooien. 'Wauw, wat goed!' stamelt Joke. Ongeloofelijk, een 8, daar krijgt Robbie wel sponsors mee!
Dan komt Jokes foto in beeld. 'Joke Huitinga.' zegt de robotstem op z'n allersloomst. Het duurt weer even, dan vliegt er opeens een 6 door het beeld. Alle drie zijn ze even stil. 'Nou, dat is toch best goed?' verbreekt Leandra de stilte. 'Ja, ik vind het ook goed hoor, zeker voor jou!' valt Robbie haar bij. Eigenlijk zou Joke wel blij moeten zijn maar omdat alle vorige cijfers hoger waren is ze dat niet. Heeft ze zich hierom nou helemaal kapot voor getraind? Voor een zesje? Dit cijfer valt natuurlijk meteen weg bij al die tienen en achten en negens. 'Ik zei toch dat ik de eerste zou zijn die zou sneuvelen.'
Nadat ze dat gezegd heeft loopt ze de kamer uit.
Reageer (3)
awhh plzz ga vederrr
1 decennium geledenAUTCH
1 decennium geledenAch, wat erg!
1 decennium geleden