In de cel
'Zij gaat nergens heen,' zei Thranduil.
De wachters pakte Evine bij de armen en trok haar mee. Legolas probeerde nog achter haar aan de rennen maar haar vader hield hem vast.
'Ze komt niet van hier,' zei Thranduil. 'Ze is vast vals en pas als ik weet dat ze dat niet is dan mag ze weg.
'Zo is ze niet, en nee ze komt niet van hier ze komt uit Engeland en ze was gekipnapped,' zei Legolas boos. Hij gooide een bloempot om en liep kwaad weg.
Thranduil liep achter Legolas aan en pakte zijn sleutel van de cellen af. En sloot Legolas in zijn eigen kamer op.
'Laat me eruit,' riep Legolas en hij bonkte met zijn vuisten tegen de deur. Legolas pakte zijn pijl en boog en schoot door de deur heen. Ook probeerde hij de deur in te trappen.
Dat had geen succes, dacht Legolas. Hij ging op zijn bed zitten en zuchtte.
Bij de cellen.
'Laat me er uit of ik doe je wat,' riep ik hard.
'Wat wil je doen dan, je zit opgesloten,' zei de Wachter lachend.
'Och je denkt dat je zo grappig bent wacht maar tot ik hier uit ben,' zei ik.
De wachter begon nog harder te lachen.
Ik ging tegen de koude muur aan zitten.
Thranduil liep naar de cellen toe. 'Hoe bevalt het je hier?' vroeg hij aan mij.
Ik deed mijn armen over elkaar heen. 'Ik wil naar huis, nu!' riep ik kwaad.
'Dat gaat niet. Je kunt niet terug naar je huis je zit hier totdat ik weet dat jij niets van plan bent,' zei Thranduil.
'Waarom moet dat mij nou overkomen eerst werd ik gekipnapped en toen ging ik bijna dood. En hoorde ik dat ik niet meer na huis kan en mijn ouders nooit meer zou zien. En dan komt er nog is een gestoorde koning die me opsluit in een stomme rot cel.'
'Het leven is hard,' zei de wachter.
'Jij moet al helemaal je domme kop houden!' riep ik.
'Je hebt wel een hele grote mond voor een klein meisje,' zei de wachter.
'Ja een grote mond om jou is een keer helemaal te slopen,' zei ik boos.
Orodreth verdoe je tijd niet aan deze heks,' zei Thranduil.
'Ooh dus dat is je naam, Orodreth. Wat is dat een rot naam, je moeder had zeker geen smaak, of wel?'
Orodreth werd boos.
'Kom mee je hebt pauze,' zei Thranduil.
'EN IK BEN GEEEEN HEKS!' schreeuwde ik hen nog even toe.
Thranduil liep naar Legolas zijn kamer.
'Ben je een beetje afgekoeld?' riep hij.
'Ja,' zei Legolas stil.
'Nou dan mag je er uit.' Hij maakte de deur open en Legolas rende de deur uit op weg naar de cellen.
Reageer (3)
Danku ^^ ^^
1 decennium geledenX
Danku ^^ ^^
1 decennium geledenX
Leuk!
1 decennium geleden