Hoofdstuk 1 Lisa van Alfen
rood: Lisa.
roze: Roos
door Lisa's oogpunt:
*kuch**kuch* ik zit op de bank met de afstandsbediening in me hand een beetje te zappen, ik heb echt medelijden met me beste vriendin Roos zij zit daar nu saai naar mevrouw van Dochteren (geschiedenis docent) te luisteren. Ik ben echt blij dat me moeder me thuis heeft gelaten eerst wou ik nog naar school gaan omdat we een nieuwe jongen in de klas zouden krijgen, maar al snel bedacht ik dat hij toch nooit zo leuk kon zijn als MAINSTREET. Ik besluit om maar even muziek te luisteren, Roos is hier toch pas over een half uur. Ik zoek stop the time op en zing zo hard als ik kan mee, daarna luister ik nog wat One Direction. Dan hoor ik ineens de bel gaan, ik sta op en doen de deur open voor me vriendin. heey sgat, begroet ik haar vrolijk. heey lieverd, gaat het al wat beter? het is echt saai zonder jou gaat wel hoor, maar vertel wie is die nieuwe jongen? vraag ik terwijl we na binnen lopen. Ja, dat wil je wel weten he? Het is REIN VAN MAINSTREET!!!!! wat nee ik kom morgen meteen weer na school OMG school word leuk. na een uurtje gezellig praten moet Roos alweer weg we nemen afscheid en ik besluit om morgen weer naar school te gaan.
Reageer (3)
Ga morgen zo veel mogelijk schijven want ben nog steeds ziek
1 decennium geledenLeuk dat jullie het leuk vinden
Xxx(K)
Leuk! Snel doorgaan! xx
1 decennium geledenLeuk ! Snel verder ! (:
1 decennium geledenXx