First new school day
ooh nee daar ging mijn eerste wekker weer van mijn eerste schooldag en tegelijkertijd mijn laatste schooljaar op new west highschool. Ariana ! riep mijn moeder van de onderste verdieping.'' kom alsjeblieft niet te laat op je eerste nieuwe schooldag''. Ja mam ik ben al klaar wakker.Ik stond meteen op want het was weer een nieuw begin ik ga al me vrienden weer zien. over een half uurtje zou Katie al bij de starbucks cafe op mij wachten. Het is maar goed dat ik meteen ben opgestaan. Ik red het nooit.Ik moet natuurlijk zoals altijd weer mijn mam vragen of ze me wil afzetten als ze naar haar werk gaat.Mam ! riep ik wil je me afzetten bij starbucks? Dan moet je heel snel gaan want ik moet al over vijf minuten vertrekken. Holly shit mam vijf minuten !! gosh maar goed het moet maar want zo kom ik vet te laat al op mijn eesrte nieuwe schooldag. ik trok gauw iets aan, mijn haren in een knotje lekker maklijk want het zal weer niet zitten vandaag. En wat altijd onmisbaar is bij mijn outfitt is mijn geluksketting die van mijn vader was. Ariana ik start de auto! Oke nu moest ik echt gaan ik propte snel van alles in mijn tas en liep naar de auto. Katie was al op mij aan het wachten we waren bij het cafe ik gaf mijn moeder snel een kus en staptte af. echt sorry Katie moet nog even wennen weer aan school en vroeg opstaan. '' Haha ariana maakt toch niet uit ik ben het al vier jaar van je gewend dat je altijd later dan ik bent''. nou zullen we dan. we liepen kletsend naar school we moesten even weer bijkomen van de laatste roddels in new west. en daar zag je onze grote school NEW WEST HIGHSCHOOL! we liepen naar binnen gelijk door naar onze kluisjes.Even gedag tegen alle docenten en medeleerlingen zeggen. ''Ariana waar is Robie gebleven hij had mij nog een whats app gestuurt dat hij niet kon wachten om ons te zien, ooh kijk daar is die al. ik keek om en wilde hem keihard knuffelen mijn beste vriend Robin. en toen opeens leek het of ik een harts stilstand kreeg er liepen zweetdruppels over mijn rug. alle ogen waren op Robin gericht. waar was die oude Robin gebleven Robin met een bril Robin zonder enige aandacht aan zijn style en hare model. hij was misschien nu wel de best gekleedde jongen op heel new west highschool. hij liep naar ons toe. hee Katie, hee Ariana. hee zijden we allebei in een koortje. ik zat nog steeds in een wereld vol met allerlei Robins. en daar ging de bel dan . Nou dames daar is de bel ik zie jullie in de pauze...
Er zijn nog geen reacties.