heeiii lieve mensen, weer een hoofdstukje(: ik probeer weer zo veel mogelijk te schrijven, maar ik denk dat ze nu ongeveer deze lengte worden en niet meer zo super lang!

en nog even een leuk dingetje: IK HAD EEN TWEET VAN REIN OMGGG BLIJE ANNEE<3

Vanuit Linde

Mijn moeder neemt me even mee en als we iets verder weg zijn van de rest zegt ze tegen me “euhm, Linde ik zeg het maar meteen.. we gaan morgen al naar huis..” “wat?! Waarom?” zeg ik en ik kijk haar met grote ogen aan, “nou, kijk nou naar jezelf, je zit in een rolstoel en hier in het hotel is dat allemaal niet heel handig volgens ons.” “waarom is dat nou weer niet handig? Hier heb ik een lift en thuis niet dus hier kan ik zelfs veel makkelijker bij mijn slaapkamer komen!” “lieverd, doe eens even rustig” “wat nou rustig, ik moest van jullie perse mee op deze vakantie, ga ik mee, heb ik het eindelijk leuk, moet ik weg?! weet je wel niet hoe erg ik Daan en de rest ga missen?” “ik snap dat je het niet leuk vind op dit moment maar het is beter voor je, dan heb je rust en ben je misschien sneller weer beter! En Daan kan toch altijd langskomen?" "mam kom op wat denk je nou, dat Daan zomaar even 2,5 uur gebracht word door zijn ouders? Ik ga hem sowieso veel minder zien!” “Linde, dat zien we dan wel weer ga nu maar terug naar de rest en maak er een leuke dag van want morgen gaan we naar huis!” ik rijd mezelf terug naar de tafel en zeg dan “euhm, ik ga dus morgen naar huis..” “wat?!” zegt Daan meteen “dan moet ik je missen!!!” “dat zei ik dus ook tegen mijn moeder maar die vind dat het beter is als ik thuis ben omdat ik dan meer rust heb ofzo.” Zeg ik en ik kijk een beetje sip, dan zegt Fleur “maar, dan moeten wij ook weg!” en ze wijst naar zichzelf, Roos en Lotte. Daar had ik nog helemaal niet over na gedacht, maar ja dat klopt dan moesten zij dus ook weg.. “oja, dan verpesten mijn ouders het dus voor iedereen!” zeg ik en nu ben ik wel echt boos “maar dan..” begint Rein en hij kijkt sip “moet ik Fleur dus ook missen” maakt hij zijn zin snel af, “neee” zegt Fleur en dan zitten we allemaal een beetje in een dip.. “laten we van vandaag dan maar een gezellige dag maken” zegt Owen en we stemmen allemaal in. “nou ja, veel kan ik niet doen, maar we kunnen wel gezellig film gaan kijken enzo en in ieder geval de laatste dag met z’n alle door brengen?” zeg ik en Rein zegt “is goed, ik wil de laatste dag dat ik jullie in een lange tijd waarschijnlijk ga zien wel met jullie doorbrengen!” “pff, waarom moeten wij dan nou ook weer helemaal in Maastricht wonen?” zegt Fleur gefrustreerd en Daan zegt “nou ja Goor is ook lekker ver weg van iedereen..” “laten we even niet zo depri gaan praten, maar gewoon gezellig films gaan kijken en het leuk hebben met elkaar!” zeg ik en iedereen knikt. We eten snel ons eten op en gaan dan maar weer met z’n alle naar boven om er vervolgens een gezellige dag van te maken met z’n 8en.

’s Avonds gaan we met iedereen voor een laatste keer samen eten en hebben we het nog heel gezellig, mijn ouders zijn gelukkig goed bevriend geraakt met de ouders van Daan en de moeder van Rein, dus ze hebben afgesproken om nog vaker af te spreken na de vakantie. Mooi, want dat betekent dat ze me sowieso wel willen brengen een keer naar Daan! Na een heel gezellige avond lig ik nu eindelijk in mijn bedje, Daan is weer bij me komen liggen net als gister en Fleur is bij Rein gaan slapen, voor de laatste nacht. Ik lig met mijn hoofd op Daan’s borstkas terwijl Daan tegen me aan het praten is “weetje Linde, ik ben zo blij he dat ik naar dit hotel ben gegaan met de jongens, anders had ik jou nooit ontmoet en was ik nu nooit zo gelukkig geweest! Ik wil je echt niet meer kwijt, en ik kom zo vaak als ik kan langs!” ik kijk hem aan en geef hem een kus, dan zeg ik “ik ben ook super blij dat ik hier ben, dat ik jou heb ontmoet, natuurlijk ook wel de jongens, maar ja jou natuurlijk meer! Ik wil je nooit meer kwijt en als ik kan kom ik naar je toe! Misschien wel met de trein ofzo?!” we kletsen nog een tijdje door en dan val ik in een rustige slaap.

Reageer (5)

  • MS123456

    Super leukxxxx

    1 decennium geleden
  • SharonKusjex

    SUPER LEUK! VANAVOND NOG EEN HOOFDSTUK? PLEASSEEEE?! XXX

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Ahh , jammer dat ze naar huis gaat! x
    Gauw verder!<3

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    SUPERLEUK! (:
    X

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    IK LAS HET!
    GA NU LEZEN!
    IK HEB EEN DM VAN REIN!
    BLIJE MARIJE!
    MN 4E AL !
    OHYEAH
    LOVE LOVE LOVE <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen