Ik zit op de bank als mijn telefoon gaat. "Met Lotte." zeg ik als ik opneem. "Met mij! OH MIJN GOD! Moet je me niet iets vertellen?" klinkt het vanuit de telefoon. Het is mijn beste vriendin. Ze woont in Nederland en heet Brit. Ik heb haar al een tijdje niet gesproken door dat gedoe met mijn ouders. "Hey meis! Uhm wat zou ik je moeten vertellen?" Het klinkt dom maar ik weet het echt niet. "Misschien dat je date met nummer 1 boyband One Direction's Harry Styles?!?" en dan weet ik het. "uhm... ja dat klopt." zeg ik koel. "Hoe kan jij zo kalm blijven. Het is Harry Styles!!" schreeuwt ze. "Oke oke.. ik ben echt super blij maar hij is normaal hoor. Wacht ik bel je zo terug." zeg ik tegen haar en hang op. Brit is 18 en is net als ik afgestudeerd afgelopen zomer. Ze is nog niet bezig met haar vervolg studie en dat brengt me op een idee. "Harry, mag Brit, mijn beste vriendin uit Nederland komen logeren voor een paar dagen?" hij kijkt me aan. "Natuurlijk, hoe meer mensen hoe gezelliger het wordt!" zegt hij. Ik bel Brit terug. "Waarom hing je nou ineens op?" zeg Brit zodra ze opneemt. "Omdat ik een idee had. Waarom kom je niet een paar dagen hier logeren?" vraag ik. "Wat? Meen je dat? Jaaaaa!! Wanneer ben ik welkom?" vraagt ze. "Wanneer je maar wilt." zeg ik. "Ik pak morgen het vliegtuig! Hoe moet ik van het vliegveld naar het huis van jou en je ouders komen?" Oh shit. Dat heb ik haar nog helemaal niet verteld. Even ben ik stil maar dan leg ik haar alles uit. "Jeetje! Sorry dat ik erover begon, Ik wist het niet!" zegt ze. "Weet ik. Het geeft niet. Maar ik logeer bij Harry samen met Lisa dus daar slaap jij ook. Als je dat oke vind."Meisje, Ik vind alles goed! Al is het maar om jou een knuffel te geven en er voor je te zijn!" zegt ze meelevend. Ik hou van haar. We zijn al vriendinnen sinds we 5 zijn en mijn huis was haar huis en andersom ook. Haar ouders noemde ik mam en pap en zij de mijne ook. We waren bijna zusjes. "Ik kan niet wachten tot je er bent!" zeg ik en ik kan mijn tranen niet meer inhouden. Ze hoort dat ik moet snikken. "Ik ben er morgen meisje! En dan geef ik je een dikke knuffel en ik kan zo lang blijven als je wilt!" Ik glimlach van dankbaarheid maar dat ziet ze natuurlijk niet. "Laat je weten hoe laat je er bent? Dan halen we je op vanaf het vliegveld." zeg ik. "Is goed!" Ik ben zo blij dat ze komt! "Tot morgen, Love you!" zeg ik. "Love you too!" zegt ze en hangt op. Ik kijk naar Harry. Ik zie dat hij naar me kijkt met een glimlach. "Ik zie dat je blij bent dat ze komt." zegt hij. Ik knik. Hij trekt me weer dicht tegen zich aan en kijken weer naar de tv. Ongeveer een uur later krijg ik een berichtje. Mijn vliegtuig land morgenvroeg om 8.00 al! Beetje vroeg sorry maar de rest zat vol. xxBrit "Brit's vliegtuig land morgenvroeg om 8.00." zeg ik tegen Harry. "Dan zorgen we dat we er optijd zijn!" zegt hij en geeft me een kus. Harry en ik zorgen dat we er optijd zijn! Zie je morgen! xxxLotte. Aangezien we morgen vroeg op moeten besluiten we te gaan slapen. Ik kan niet wachten tot morgen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen