Foto bij 0.5

Ik heb echt veelste lang niet meer geschreven sorry ! Vanaf nu schrijf ik weer vaker !

Ik kijk voor de laatste keer in de spiegel. Eigenlijk had ik hier helemaal geen zin in. Waarom zou ik op een date gaan als ik weet dat het toch niks gaat worden ? Ik besluit om maar positief te blijven, misschien dat ik wel goede vrienden met die jongen kan worden. Ik loop de trap af en zoek naar de autosleutels. Ze liggen zoals altijd op de tafel in de woonkamer. Snel pak ik ze en kijk even op m'n mobiel. Ik ben bijna te laat. Maarja pech dan maar. Ik start de auto en rijd erheen.

Als ik het restaurant binnen stap staat een knappe jongen met blauwe ogen en zwart haar te wachten bij een tafel. Hij glimlacht en ik glimlach terug. Oke hij zag er leuk uit. We begroeten elkaar en gaan zitten. Het gesprek begint met een paar standaard vragen als hoe oud ben je? Wat doe je voor werk ? Wat is je afkomst? En dat soort shit. Tot nu toe lijkt hij heel aardig. Hij heet Vince, en hij studeerd in London, hij is 19 jaar en half Italiaans. Tot nu toe ging alles goed. De rest van de avond was het ook gezellig we bleven nog zitten voor het dessert toen hij opeens zei: 'die band van jullie is echt super populair, ik zag een vriend van jou gisteren nog op tv, louis ofzo' ik keek meteen op en mijn glimlach veranderde naar een serieuze blik. Toen besefte ik dat dat vast heel raar stond als ik opeens serieus keek en zette ik een neppe glimlach op. ' ohja? Wat was er dan?' Probeerde ik zo rustig mogelijk te vragen. 'Hij date nu met ene Eleanor ofzo' dat was het. Dat was dus waarom Louis niet van mij hield. Hij loog tegen me. Hij is niet homo, hij vond het alleen leuk om met mijn gevoelens te spelen. Ik voel de tranen we heel erg branden. Ik probeer weer te glimlachen en te zeggen. 'Ja dat klopt al een tijdje hoor.' Probeer ik heel koeltjes te zeggen. Ik bedenk een smoes om weg te komen en stap in me auto. De tranen beginnen te stromen. En ik wist zeker dat ik louis nooit meer wilde spreken.




hierbij beloof ik dat ik weer vaker ga schrijven echt waar! En laat alsjeblieft feedback achter wat dat motiveert me om te schrijven ! Loveyaall xx

Reageer (2)

  • ianhasaniceass

    Nou Louis je bent echt gemeen. Hoe kun je nou met Harry's hartje spelen.
    Nou ja in dit verhaal dan he, want in het echt ben je heel aardig en lief en schattig enzo.
    Snel verder
    (flower)(H)(K)
    PS: Je schrijft gewoon heel goed en ik vind dat je gewoon zo moet blijven schrijven, want het is gewoon heel goed
    (flower)(H)(K)

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    ik vind het geweldig geschreven!!!
    ik moest wel snel ff een paar hoofdstukken terug, terug alles opfrissen ea (;

    VERDER (H)
    En ik vind het echt zielig voor Hazza!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen