Omdat het m'n eerste dag is zet ik er 2 stukjes op...X

‘O, Sanne. Stoppen we nog even in het shoppingcenter?’ roept Zara toen ze daar passeren. ‘Ok, wat heb je nodig?’ ‘Een nieuwe broek en een trui uit de Lola&Liza’ ‘Tuurlijk, de Lola&Liza… heb je nie genoeg truien van daar?’ ‘Er kan altijd eentje bij’, lacht Zara. Na een kwartiertje gaan ze naar Zara’s huis. Als ze de deur open doet, springt iedereen recht. ‘SURPRISE!!’ ‘O’, brengt Sanne uit. ‘Verrassingsfeestje!’, roept Zara. ‘Bedankt’ Met veel plezier!’ De muziek begint te spelen. Iedereen komt haar feliciteren. Natuurlijk is het een One Direction feestje. Na een avond vol plezier komt Sanne richting Zara. ‘Dank u’ ‘Je wordt maar 1 keer 17 é’, zegt Zara. ‘En al met Joren gedansd?’ vraagt Sanne uitdagend. ‘Nee, tuurlijk niet’ ‘Kom mee’, zgti ze terwijl ze Zara meetrekt in zijn richting. ‘Jorentje?? Wil jij zo lief zijn om op mijn bff’je te passen terwijl ik de afspeellijst herbegin?’ vraagt Sanne ondeugend. ‘Tuurlijk! Kom we gaan dansen’. Sanne knipoogt naar Zara en vertrekt richting muziekinstallatie. ‘Zo, hoe gaat het in jouw klas?’ ‘Ik zou veel liever bij Sanne zitten, maar ja ze doet een veel te hoge richting voor mij’ ‘Ja, wetenschappen en Grieks-Latijn: zo’n verschil man’. Ze beginnen alle twee te lachen. ‘Hé, ik heb een alcoholstift. Mag mijn naam op jouw arm?’ vraagt Zara plots. ‘Tuurlijk!’ Het duurde nog geen 5 seconden en er stond in mooie, sierlijke letters ‘Zara’. ‘Mijn beurt’, zegt hij als hij de alcoholstift uit haar handen haalt. ‘Ok’…’Maar dat is niet je naam!’ ‘Nee, gelukkig niet. Stel je voor dat ik zo zou heten!’ lacht hij. Ze dansen verder. Na een drietal liedjes. Kiss you, Little Things & They don’t know about us. Gaat Zara op zoek naar Sanne. ‘Hé, hoe ging het?’, vraagt ze benieuwd. Zara toont haar arm. ‘Wow, je hebt zijn gsm-nummer al!’ roept ze. ‘Cool, é’.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen