Hoofdstukje 1... Hope you like it :)

‘Happy birthday, Sanne!’, roept Zara toen ze op school toekomt. Zara is een uitbundig meisje. Ze is van niet veel bang. Ze heeft het wel moeilijk om nieuwe vrienden te maken, maar dat komt door haar verleden. ‘Dank je’, roept Sanne terug. Sanne is iemand die in het begin heel verlegen is, maar als ze vrienden maakt, leren die haar van een andere kant kennen. De zotte, uitbundige Sanne. ‘Ik kan je cadeautje nog niet geven maar ik kan wel iets vertellen’. ‘Wat dan?’ ‘One Direction komt naar België’, zegt Zara rustig. ‘Je meent het niet! O my god!!’ ‘Ja, het is waar’ ‘Wanneer is de kaartenverkoop?’ vraagt Sanne heel ongeduldig. ‘Een week geleden…’ ‘Wist je het toen al? ‘Ja.. maar niet boos worden’ ‘Niet..boos..worden..? Onze idolen komen EIN-DE-LIJK naar België, je zegt me niets en dan mag ik niet boos zijn?’ ‘Nee, maar nu terug naar je cadeautje..’ ‘Wat kan mij dat nu nog schelen’, onderbreekt Sanne haar. ‘Laat me uitspreken. Ik kan het je nog niet geven maar ik wil het je wel al zeggen’ ‘Ok dan’, geeft Sanne toe. ‘Viptickets..’ ‘Voor One Direction???’, vraagt Sanne hoopvol. ‘Ja’ ‘En Viptickets wil zeggen…’ ‘Eten, drinken, backstage misschien, goede plaatsen maar wel geen meet-and-greet’ ‘AAAAAAAAAA Wij gaan naar One Direction!!’. Ze gillen allebei. ‘The girls going crazy!’ zei Joren. Joren zit in Sanne’s klas en is de crush van Zara. Hij is een ware gentleman. ‘We gaan naar One Direction’, verklaart Zara meteen. ‘Ahzo. Daarom lopen alle meiden zo vrolijk rond’ ‘Inderdaad’, zegt Sanne. ‘En lang moeten zagen aan de mama en de papa?’ ‘Nee, van de mijne mocht het direct en na 3 telefoontjes, 12 e-mails en 26 smsjes hapten ook Sanne’s ouders toe’, Sanne begint te lachen. ‘Heb je zo moeten aandringen?’ ‘Ja, maar voor jou en onze jongens alles, é’, zegt Zara glunderend. ‘O, kom je na school naar mij, Sanne?’ ‘Ok, waarom niet?’. De bel gaat. Sanne gaat naar de rij. ‘Alles kunnen regelen?’, vraagt Joren. ‘Ja, jij gaat met iedereen naar mijn huis, mijn pa laat jullie wel binnen. Alles is al versierd. Ik hou Sanne nog even bezig en dan is het Surprise!’ legt Zara in snel tempo uit. ‘Fantastisch’, zegt Joren voor hij naar de rij loopt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen