045
Daar zat ik dan met Niall op mn kamer, ik baalde er ontzettend van dat niall me zo heeft gezien maar het moest er een keer uitkomen. Terwijl ik huilend in Nialls armen lag horden we harry en taylor rommelen in de keuken, Niall keek me aan en stond op, "wat moet ik doen?" vroeg niall me serieus "Roep ze" zei ik zachtjes Niall liep naar de keuken toe en kwam terug met Taylor en Harry. "Wat is er?!" vroeg Taylor geschrokken "waar is melayn?" vroeg ik "Uh ik haal ze" zei taylor toen harry haar tegen houden "Nee dat doe ik wel" zei die met zn hese stem. Toen harry terug kwam met Melayn en Zayn ging in onder mn dekens liggen. Taylor en melayn gingen naast elkaar op mn bed zitten toen Niall uitlegde hoe die me hier net aan trof. Ik zag aan melayn en Taylor dat ze dit nooit van me hadden verwacht. "BEN JE GEK GEWORDEN!" scheeuwde zayn opeens bezorgt ik schrok er van netzo als de rest "doe rustig" zei niall zacht tegen zayn "Maar wacht als we samen werken dan kan Jelisa er tog wel weer boven op komen?" zei melayn "oke dus het was reveys schuld? Ik ga hem vermoorde!" zei Taylor terwijl ze opstond klaar om weg tegaan Niall rende taylor achter naar en tilde der op om vervolgends weer terug tekomen, "NIALLL!" hoorde we haar schreeuwen vanuit de woonkamer. "Oke leg me is uit waarom Taylor niet naar hem toe mag gaan?" zei harry afvragend "Nou misschien maakt ze het dan erger?" Zei niall vervolgens "Bedankt" antwoorde taylor. ze ging weeer naast melayn zitten. ik lag nog steens half huilend onder de dekens, Hoe was dit zo ver gekomen?
Er zijn nog geen reacties.