Legolas Room
hoop dat je het leuk vind
x
"Wie ben je?" vroeg Legolas.
"Mijn naam is Evine. Ik kom uit het dorpje Starlight Valley. Ik ben 17 jaar oud."
"Wat is er precies met je gebeurd?" vroeg Legolas aan mij.
"Ik was gekidnapt door wat mannen. Ik vertel je mijn verhaal."
"Oké," zei Legolas.
"Mijn moeder vroeg aan mij of ik voor haar naar de markt kon gaan, om wat brood te halen. Ik had het gehaald en liep weer terug richting mijn huis. Maar toen voelde ik een hand op mijn schouder en trok iemand mij het woud in. Ik probeerde alles ertegen te doen, maar toen ik bijna ontsnapt was kreeg ik spul in me geïnjecteerd waarvan ik flauw viel. Later werd ik wakker op een schip met allemaal vrouwen in een kamer. Allerlei soorten vrouwen en kinderen op een schip. De kamer zat bomvol. Ik probeerde de deur in te trappen, maar die was van staal. Je kwam niet weg en als je het probeerde, werd je gemarteld. We moesten vechten om eten en veel vrouwen werden ziek. Er was zelfs een vrouw die zwanger was, haar baby werd gewoon overboord gegooid. Die lui die ons hadden gekidnapt waren gestoord. Toen ik ongeveer anderhalve maand op het schip zat, kwam er een man om ons eten te geven. Hij gooide oud, droog brood op de grond en alle vrouwen gingen er op af. Ik vroeg aan hem of ik water mocht hebben omdat ik erg dorst had. Dat ging de man voor mij halen. Hij liet per ongeluk de deur op een kier staan, dus ik liep snel de deur uit. Ik zag een zwaardenbak staan en pakte het grootste zwaard en liep naar buiten. Daar doodde ik drie mannen die achter me aan kwamen. Ik sprong de zee in en zwom naar de overkant. Dat was moeilijk, want ik had geen energie. Toch kwam ik op het droge en viel in slaap. In de nacht werd ik wakker, dus besloot ik eten te gaan zoeken. Ik heb een hele dag erover gedaan om hierheen te lopen."
Legolas keek me aan. "Je hebt echt veel meegemaakt daar," zei hij tegen me. "Ja, klopt, maar nu moet ik gaan," zei ik tegen hem. Ik stond op, maar ging door mijn knieën. Legolas ving me op. "Nee, je blijft hier totdat je beter bent," zei Legolas. "Bedankt," zei ik tegen hem.
"Ik ga even weg, ik kom zo weer bij je kijken," zei Legolas. Hij dekte me toe en voelde aan mijn voorhoofd. "Je hebt koorts. Ga slapen," zei Legolas.
Ik knikte en glimlachte naar hem. "Ik kom zo bij je, maar eerst moet ik een paar dingen gaan doen," zei Legolas. Hij liep de deur uit en ik viel in een diepe slaap.
Reageer (1)
Leuk!
1 decennium geleden