XInnocenceX
bedankt voor de leuke reactie's blijf zo doorgaan ik word er heel vrolijk van.

Jolie had een nachtje geslapen over het idee van Jason dat hij het goed wilde maken.
Ze besloot zijn excuses te accepteren.

POV Jolie

"Jasie ik accepteer je excuses ik heb er lang over nagedacht maar het is beter om de tijd die je nog hebt in het huis met jou te besteden".
"Jolie het eerste moment dat ik het huis binnenkwam was ik gelijk smoorverliefd op je dus je weet dat ik van je hou".
"Wil je me nooit meer pesten of uitschelden dan, ik wil als je overmorgen naar huis gaat het een leuke tijd maken".
"Dankje Jojo ik hou van je". Jason kuste me en het was eindelijk weer goed tussen ons.

Ondertussen in de gevangenis waren Ben,Mandy en Noortje klaar om te vertrekken terug naar het huis.
"Dit is Big Brother Ben jij mag als eerste naar het huis".Ben had de hele tijd niks gezegd tegen Mandy en Noortje.
Hij zei niks en liep boos terug het huis.

POV Ben.

"Bennie"werd er door Lilith geroepen toen ik terugkwam.
"Hallo allemaal ik ben er weer ik zat in de gevangenis, naast de dagboek kamer".
Niet veel later kwam achter mij ook Mandy naar binnen.
Iedereen liet mij met rust behalve Jason die liep met mij mee naar de slaapkamer waar ik hem vertelde over wat ik heb meegemaakt.
"Nou er zit dus een indringer in de gevangenis waar ik de afgelopen 3 dagen heb mee moeten doorbrengen".
"En is ze aardig".
"Nee ik mag haar niet het is zo iemand die alles verwaarloost".
Ik hoorde op de achtergrond dat ze inmiddels binnen was gekomen.
"Oke Ben ik maak een afspraak met je, we gaan samen werken omdat wij als eerste huis zijn binnen gekomen met Jon Josep maar die is al weg dus noemen we ons The Starterboys, niemand mag hier vanaf weten ja deal.
"Nou ga ik kijken of die Noorje echt zo slecht is".

POV Noortje

Ik kwam binnen en werd gelijk met heel veel ogen aangestaart/
"Hallo allemaal ik ben Noortje en jullie indringer".
"Yeeeeeeeeeeeeh" ik werd gelijk omhelsd door mijn medebewoners.
Na 5 minuten had ik iedereen omhelsd en voorgestelt vroeg ik: "Is dit iedereen behalve Ben dan".
"Nee Jason komt nog oh komt hij net aan".
Ik zag een knappe jongen uit de slaapkamer komen en Ben daarachter, hij zal vast over mij geroddeld hebben.
"Hoi ik ben Jason" zei hij met een glimlach.

"Houdt de liefde van Jolie en Jason stand en The Starterboys hoe gaan hun met de komst van Noortje om zie het allemaal morgen op dag 26 van Big Brother

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen