Ik heb het verhaal iets aangepast: Niall is Liam's stiefbroer. (;
___________________________________________________________________
En Oh My Freaking dog!
Louis volgt me op Twitter! :D
Best day ever!!!!! Hij heeft me
gevolgd op: 13/01/2013 en om: 11:11!!!!! Ik wilde dus iets naar Louis Tweetten, zie ik dan opeens erbij staan dat hij
bij mijn Volgers zat!!
En ik dus zo van: ...
Ik ben vast nog niet goed
wakker. En toenet keek ik
weer tussen mijn contacten, en
toen zag ik @Louis_Tomlimson
erbij staan. Ik gilde binnensmonds, en mijn 'zus' zo van: Wat is er met jou? En
ik: "Louis Tomlinson volgt
me op Twitter!" (yeah) En
toen zaten we samen te fangirlen ^_^ xx

Kim pov

Met grote ogen keek ik Liam aan. "Wat ga je met dat mes doen?" Liam mompelde iets van "Sorry," en hij rende de kamer uit. Ik stormde op hem af. Net op dat moment draaide Liam zich om, en kon ik net nog afremmen. Zijn mes prikte tegen mijn buik aan, en gespannen hield ik mijn adem in, waarna ik een stap achteruit zette. "DOE NORMAAL, MAN!" Een oudere jongen met vuil blond haar en helder blauwe ogen liep via de trap naar ons toe. Hij trok Liam bij me vandaan. "What the fuck doe je haar aan, man!?" Liam keek hem schaapachtig aan. "Liam?" Vroeg hij nu. De jongen keek me vragend aan. Ik haalde mijn schouders op als teken dat ik het ook niet wist. En op dat moment greep Liam zijn kans, en hij vluchtte naar de zolder. De jongen rende hem achterna, dus ik besloot maar om dat ook te doen. Liam gooide de zolderdeur dicht, en hij draaide hem op slot. De jongen bonkte op de deur. "Liam, doe die deur open! Of ik haal mam erbij!" "Alsof ik bang voor haar moet zijn? echt niet!" Klonk er vanuit de kamer. "Liam, luister naar me, bro! Leg dat mes neer, en open die deur-" De jongen stopte met praten, en zijn stem zwierf langzaam weg. Hij sloot zijn ogen, en hij legde zijn handen op de deur. Ik keek hem niet-begrijpend aan. De jongen sloot zijn ogen: "Liam, je kunt met mij en dat meisje hier praatten Je hoeft niet te praten met je zelf verzonnen schepsel..." Niall opende zijn ogen, en ik keek hem verward aan. Ik hoorde dat Liam opstond, en de deur van het slot haalde. "Hoe weet jij daarvan?" Liam opende de deur, en hij keek de Ier met open mond aan. "Ik weet het niet, ik-" "Ben je soms paranomaal?" Vroeg Liam. De wangen van de hem werden langzaam rood. "N-nee.." Hij stormde langs Liam, en hij liep naar de deur. Liam glimlachte waterig naar me, en hij liet zijn blik langzaam over mijn lichaam glijden. Hij keek afwisselend naar mijn hand en weer naar de zijne. Ik grinnikte, en omklemde zijn grote warme hand. Een onrustig gevoel speelde zich af in mijn lichaam. Liam keek me blozend aan. En ik deed het zelfde. Opeens dacht ik aan de tijd. "Shit! Ik moet gaan! Doei!"

______________________________

Het einde suckt echt. :/
Vinden jullie dit lompe
verhaal eigenlijk wel nog
leuk?
XOXO

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen