Toen ik klaar was met douchen liep ik terug naar de bar.
Audrey Ray trok een grimas naar me. 'Hey.'
Ik prikte Audrey in d'r zij. 'Zo, jij bent blij mij te zien.' zei ik nietsvermoedend. 'Wat gaan we doen vanavond?'
'Ik weet het niet, misschien kunnen we naar de disco ofzo?'
'Prima. Of we kunnen natuurlijk ook gaan zwemmen, mij maakt het niet uit. Wat wil jij Taylor?'
'Jullie mogen kiezen, ik vind alles prima!' Antwoordde Taylor.
'Ik vind het allebei wel oke, vraag het anders ook aan de anderen?' Zei Audrey Ray, en ondertussen liep ze naar de lift. Taylor en ik volgden.
'Ik had al ergens gehoord dat mensen gingen zwemmen, toen ik op de gang liep. Dus zullen we daar gewoon heengaan?' zei ik.
'Is prima, dan gaan we even omkleden.' Zei Taylor en hij drukte op het knopje van de lift.
Eenmaal omgekleed liep ik naar het zwembad.
Wow, dat zag er mooi uit! Ik zocht de anderen, maar het was zo donker dat ik ze niet in een keer zag.
Opeens hoorde ik de stem van Ricky.
'Hey Steven, chill bad hea!'
'Zeker man! Ga je mee een duik nemen?' riep ik. Ik rende naar het zwembad en sprong erin.
'Hey Jolijn! Zal ik je een handje helpen?' zei ik lachend, terwijl ik een plas water richting Aaron gooide toen ze gekieteld werd.
'Aah! Dat is niet eerlijk!' Riep Aaron.
'Dankje!' zei Jolijn met een grijns, totdat Aaron verder ging met kietellen. 'Aaaah, stop! Stop!' Gilde ze.

Ik zwom naar Audrey, die fanatiek baantjes aan het trekken was. 'Zo, wat zwem jij snel!' riep ik hijgend. 'Alles oke?'
Oke, ligt het nou aan mij of is er nog steeds iets met Audrey? Ik laat haar maar even met rust, blijkbaar wil ze het niet vertellen en zoiets kan je niet afdwingen.
Opeens hoorde ik mijn naam. Ik keek om en zag Juliette liggen. 'Heeey!' ik wuifde onze kant op. 'Kom erbij, het is super!'
Dat hoefde ik niet nog een keer te zeggen, ze sprong er meteen in.
'Heerlijk!' zei ze toen ze weer boven kwam.
'Ja he, kom dan gaan we in de wildwaterbaan.' lachte ik.
'Wildwaterbaan?' Ze keek om zich heen. 'Is die er serieus?' Ze zwom naar de kant en trok me het water uit.
'Lets go!'
'Ehm, er drijft daar een bikinitopje. Wie is hem verloren?' riep ik. 'Jij misschien Taylor?'
'Tuurlijk, kijk mn dikke tieten!' lachte hij.
'Sexy! Zal ik hem even bij je omdoen, of vind je 't wel lekker vrij zo?' antwoordde ik.
'Laat het maar zo, zo worden ze nog een beetje bruin!' riep Taylor terug.
Ik zag dat Juliette grijnsde. ''Ik neem aan dat dit je tweeling'broer' is.''
'Ohja, weer bijna vergeten, stom. Dit is Taylor. Geen zorgen, meestal is hij wel redelijk normaal.' lachte ik.
'Goed plan! Taylor, dit is trouwens Juliette.'
'Hoi, ik ben Juliette.' Ze stook haar hand naar hem uit.
'Okey, aangenaam,' lachte Taylor.
Ik liep naar de kant en ging op een bedje liggen. Ik viel in slaap; blijkbaar was ik toch wel moe van vandaag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen