Ik heb nog een tijdje met Yasmine en Fien staan praten tot de jongens klaar waren met op de foto gaan en handtekeningen uitdelen soms kwamen er ook meisjes naar mij toe en vroegen of ze met mij op de foto mochten eerst vond ik het raar maar ik snap het ook wel want ik ben natuurlijk de vriendin van Daan. We gingen naar de Starbucks Daan hielp me naar binnen en we gingen aan een tafeltje zitten. er kwam een jong meisje naar ons toe voor onze bestelling 'hallo wat wilt u hebb- OMG jullie zijn mainstreet OMG' 'ja dat klopt dat zijn wij maar wij willen allemaal een flapucino ( geen iedee hoe je dat schrijft! ) zei rein 'toch' we knikte braaf 'eh eh jaa tuurlijk komt er aan en ze rende terug ik moest heel erg lachen 'dat meisje schrok zich dood' daar kwam ze al weer aan gerend met 7 flapucino ( nog steeds weet ik niet hoe je het schrijft ) 'alsjeblieft' ze zette de de flapucino voor ons neer ze trilde helemaal 'dankje' zeiden we in koor ze liep weer weg. ik zag Rein naar Yasmine staren die zelf niks door had ik pakte mijn mobiel en w'appte Rein 'zozo Rein ben je verlieft op Yasmine je staart!' ahhww wat lief dacht ik bij mij zelf.

Reageer (3)

  • MS123456

    Leuk en super lief snel door xx ❤❤

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Hahahaha,
    het is Frappuccino volgens mij x

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Ahh , haha!
    Doe je vnv nog een stukje ?
    Bedankt dat ik in je story zit!
    Als jij zometeen nog een stukje doet , doe ik zometeen ook een lang[stukje!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen