Derek was alleen achter gebleven sinds Jon Josep zaterdag het huis moest verlaten.
Hij was erg vedrietig en werd net zoals Luna een buitenstaander.
Niemand ging hem ook troostten,
Jolie en Lilith hadden het over hem.

POV Jolie

"Derek is helemaal alleen sinds zijn maatje weg is" zei ik.
"Nou ja moet ie zo treuren hij heeft binnen no time een nieuwe vriend gevonden er komt vast wel iemand langs hem om vrienden te worden ik innegeval niet".
"Nee tuurlijk jij hebt Xavier haha".
"Xavier is heel lief hoor en knap ik hou van hem".
"Ik ben inderdaad lief' Xavier kwam erbij komen staan en gaf Lilith een kus.

Jason had nog steeds ruzie met Jolie maar besloot het goed te maken.

POV Jason.

"Hey Jolie ik wou mijn excuses aanbieden voor wat vorige week gedaan had".
"Ik ben nog steeds boos Jason".
"Dat begrijp ik en ik vind het ook niet erg als je over mijn excuses nadenkt stem ik volledig mee in,".
"Ja Jason ik kom binnenkort bij je terug".
Jason liep bedroefd weg terwijl Jolie Lilith een knipoog gaf.

Juna miste Mandy ze voelde dat ze in de buurt was maar ze wist niet maar ze wist zeker niet dat het maar 1 muur tussenzat tussen haar en Mandy.
Ze praatte in zichzelf.
"Oh Mandy wat moet ik toch zonder jou het is hier echt saai ik wou dat je terug was".

In de gevangenis werd het ontbijt geserveerd.
"Dit is Big Brother jullie ontbijt is geserveerd dit keer hebben ik beleg".Ben was superblij tot ze het luik opendeden en weer 3 flessen water zagen staan en een zak brood plus een bakje magere boter.
"Nou Ben dan ben je innegeval gezond haha" zei Noortje
"Dat is niet grappig Noor je moet even ophouden wij zijn hier langer dus ga je niet gedragen alsof je al jaren in het huis woont".
"Ben doe rustig" zei Mandy.
"HOU JE ERBUITEN OUDJE".
"Ben dat zeg je niet tegen Mandy hier dat brood"..
Noortje smeerde een broodje voor haar en Mandy en smeet de brood en boter naar Ben toe.
Gellukig smeet ze het smeermes niet want dat is verboden in het Big Brother huis.
Ben liep vuurrood aan en kon het niet geloven dat hij hier de hele dag moest zit met haar.

"Hoe loopt dit af en morgen komt Noortje het huis binnen wat zijn de reactie's zie je morgen".

Reageer (1)

  • XInnocenceX

    Ik wil Ben slaan! Wat nou "oudje"?!?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen