Daar sta ik dan voor de Starbucks samen met Harry en Lisa. Als ik naar binnen kijk zie ik dat mijn moeder al aan een tafeltje zit. We lopen er naar toe en mijn moeder staat op. Ik geef haar een kus op haar wang en geef haar een knuffel. Lisa doet het zelfde. Harry geeft haar ook een knuffel en we gaan zitten. "Jeetje wat ben ik blij jullie te zien!" zegt mijn moeder enthousiast. Dan houd ik het niet meer en barst in huilen uit. Ik stop mijn gezicht in mijn handen en Harry slaat meteen een arm om me heen. Lisa die aan de zijkant van de tafel zit legt haar hand op mijn knie. "Sorry meisje, ik wilde je niet van streek maken." zegt mijn moeder verontschuldigend maar het helpt niet. "Lotte heeft het er echt heel erg moeilijk mee." zegt Harry. Ik veeg mijn tranen weg en blijf naar beneden kijken tot het snikken een beetje ophoud. Ik ga recht op zitten en kijk naar mijn moeder. "Het... spijt me. Ik wil niet huilen maar ik kan er niks aan doen." zeg ik. "Het maakt niet uit, ik snap het wel." zegt mijn moeder. We zitten een tijdje en drinken wat maar dan is het tijd om te gaan. Ik neem afscheid van mijn moeder en ga samen met Harry en Lisa naar huis. Als we thuis zijn besluit ik om maar weer eens op twitter te gaan. Ik tweet: @LotteLondon: Drama... Dan ga ik naar mijn mentions in de hoop dat mijn vriendinnen uit Nederland me een berichtje hebben gestuurd de afgelopen week. Dan schrik ik. Jeetje wat zijn het er veel! Ik lees er een paar. @LotteLondon blijf weg van mijn man! @LotteLondon en @Harry_Styles zijn een stel? Ik zie overal foto's van mij en Harry en allemaal fans die me uitschelden voor slet en nog veel meer. Ik ijsbeer door de gang en ga dan op de trap zitten. Dan zie ik nog een tweet. @LotteLondon laat Harry met rust hoer! Harry verdient beter. "HARRY!!!!!!!!" roep ik. Harry komt aangerend. "Lotte? Wat is er?" Ik steek mijn telefoon naar hem uit en hij pakt hem van me aan. Dan leest hij wat er staat. "Shit..." zegt hij. "Niemand mag zoiets over jou zeggen!" Ik kijk hem aan. "Harry dit is slecht voor je imago! Dit kan niet!" zeg ik. "Dat boeit me niet! Goed voor mijn imago of niet, niemand komt tussen jou en mij Lotte!" Het ontroert me dat hij zoveel om me geeft en ik kan het bijna niet geloven. Toch merk ik op de manier waarop het hem raakt dat hij het meent. Hij heeft me mijn telefoon terug. Ik pak hem aan en vergrendel hem. Hij pakt mijn hand met zijn linkerhand en met zijn rechterhand pakt hij zijn eigen telefoon. Hij typt iets in en legt zijn telefoon dan langs hem neer. Hij trekt me dichter tegen hem aan en ik geef hem een kus op zijn wang. Het voelt fijn om zo dicht tegen hem aan te zitten. Het voelt heel erg vertrouwd. Ik voel mijn telefoon trillen en ik kijk naar het scherm. Weer een nieuwe mention. Ik besluit toch maar te kijken ookal weet ik dat er waarschijnlijk weer iets kwetsends zal staan. Dan zie ik dat het een tweet van Harry is. @Harry_Styles: Laat @LotteLondon met rust. Ze is perfect zoals ze is! #loveher" Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. "Dankje." fluister ik en ik voel dat hij me nog wat strakker tegen zich aantrekt. "Ik hou van je." fluisterd hij terug. "Ik ook van jou." We staan op en lopen naar de keuken om te koken. Het was vandaag mijn beurt om te koken maar Harry wil je helpen. Eigenlijk helpen we elkaar altijd met koken. Ik kook vaak samen met Harry maar ook met Zayn of Lisa. Binnen een mum van tijd zijn we klaar en dekken we de tafel. Met het diner eten we altijd met zijn allen. Ook als de de andere jongens ook langs komen. Ik kan het heel goed met ze vinden en het is altijd gezellig. Na het eten gaan we allemaal op de bank zitten en kijken tv. Ik kruip dicht tegen Harry aan en hij kust me. Ik ben blij dat ik de situatie van mijn ouders even vergeet en op dit moment voelt alles perfect.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen