Foto bij 011

Wanneer ik klaar ben met mijn dans zie ik allemaal glunderende maar ook verbaasde gezichten.
Lucas komt naar me toe gelopen en laat me even een pirouette draaien en knuffelt me daarna.
“Ben trots op je lief zusje!” fluistert hij in m’n oor tijdens de knuffel er verscheen in glimlach op mijn gezicht.
Een gespierde man van het animatie team kwam op me afgelopen.
“Zou jij ergens deze week een show willen dansen?” vroeg hij mij.
Even schrok ik en keek ik Lucas aan, die meteen stond te glunderen.
“Uhm hoelang moet die show dan duren?” vroeg ik iets onzeker hoe moest ik in 1 week een show in elkaar zetten?
Ik hoopte dat Lucas me zou helpen.
“Meestal hebben we shows van 1 a anderhalf uur” antwoorde de man.
“Onder een voorwaarde” zei ik tegen de man.
De man keek me vragend aan
“Als mijn broer Lucas mee mag dansen” zei ik terwijl ik naar Lucas keek die me verbaasd aan keek.
“Kan hij goed dansen?” vroeg de man.
Ik keek de man even kwaad aan en verplichte hem plaats te nemen.
Ik liep naar mijn Ipod en zetten een ander nummer aan.
Meteen begonnen Lucas en ik te dansen.

Wanneer we klaar zijn met dansen komt de man weer naar ons toe gelopen.
Alex kwam met mijn fles water aangelopen die ik dankbaar aan nam en meteen een grote slok uit nam, daarna geef ik hem aan Lucas die de andere helft leeg dronk.
“Als jullie een show voor vrijdag in elkaar kunnen zetten mogen jullie hem doen” zei de man die zijn hand uit stook.
Ik veegde mijn bezwete hand even aan mijn broek af en gaf hem daarna een hand.
Dus nu moest ik een show van een anderhalf uur in elkaar gaan zetten met Lucas voor vrijdag.
Oke ik moest toegeven ik had me mijn vakantie iets anders voorgesteld maar dit kon nog eens leuk worden.
Als ik al mijn spullen heb gepakt lopen we lachend de zaal uit en zien we het animatie team aan de slag gaan met hun show.
Ik zeg tegen de rest dat ik even ga douche en dat ik ze vanavond wel zie.
Als ik bij mijn huisje aankomen loop ik meteen naar de badkamer waar ik meteen onder een lekkere douche stap en meteen al het zweet afspoel.

Nadat ik me had gedoucht en aangekleed had liep ik richting de stijger.
Lucas wou pas om half 7 gaan eten maar ik kreeg toch wel honger ondertussen.
Oke Anique gewoon een uurtje wachten dat hou je best vol, sprak ik mezelf toe.
Ik ging aan de zijkant van de stijger zitten met mijn benen omlaag bungelt en dacht terug aan gister avond.
Hier zat ik gisteren samen met Alex.
Als ik terug denk aan gisteren krijg ik meteen een vlinder explosie in mijn buik.
Ik kijk naar de zee en er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht wanneer ik hand over mijn rug voel gaan en dan Alex naast me zie plaats nemen.
“Je danst echt prachtig” zei Alex wat me even liet blozen, ik wist dat ik goed kon dansen maar het was toch altijd leuk om dit soort commentaar te krijgen.
“Dank je” zei ik fluisterend terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder liet rusten.
“Jij bent prachtig” fluisterde hij terwijl hij me een kus op mijn kruin gaf.
Ik tilde mijn hoofd op zodat ik hem in zijn ogen kon aankijken, zijn mooie diep blauwe ogen.
Ik merkte dat onze hoofd wat dichterbij kwamen.
Mijn ogen gelden van zijn ogen naar zijn lippen, daarna sloot ik mijn ogen.
Zijn zachte lippen raakte de mijne, meteen ging ik op in het moment.
Hij tikte met zijn tong zachtjes tegen de mijne waardoor ik mijn mond gewillig opende.
Onze tongen raakte verwikkeld in een vurig liefdes spel

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen