Foto bij 008

Ik stap onder de douche vandaan en wikkel een handdoek om mijn haar en pak een andere handdoek voor mijn lichaam.
Als ik me heb afgedroogd besef ik me dat ik mijn bikini en kleren ben vergeten mee te nemen naar de badkamer en sla ik de handdoek maar om mijn lichaam heen.
Als ik de deur open zie ik Lucas al wachten tot hij op de badkamer kan.
“Sorry Luc” giechel ik even en loop dan door naar mijn kamer, pak daar mijn witte bikini en leg mijn kleren alvast op bed.
Snel doe ik mijn bikini aan, wanneer ik mijn jurkje wil aan doen komt Lucas net mijn kamer binnen gekomen.
“Dus hoe was het gisteravond?”
Even voel ik dat mijn wangen rood worden en kijk ik naar mijn gelakte nagels.

Wanneer ik Lucas alles heb verteld over gister avond blijkt dat Alex me naar bed heeft gedragen.
Lucas en ik hadden besloten het ontbijt over te slaan en meteen naar het zwembad te gaan.
Als we 2 bedjes hebben gevonden zien we de rest al in het zwembad, Lucas rent eropaf.
Even zie ik Marie met Lucas praten en klimt dan uit het zwembad en komt naar me toe.
“Dus meid ga je me nog wat vertellen over gister avond?” begon Marie die plaats had genomen op Lucas zijn bedje.
“Er valt niet veel te vertellen” lieg ik in de hoop dat ze zou ophouden.
“maak dat de kerst man wijs!” lacht Marie.
Toch besluit ik haar dan alles te vertellen.

Als ik alles heb verteld hebben we toch wel honger gekregen en besluiten we bij de bar aan het zwembad wat eten te halen.
Als we bij de bar aankomen zie ik dat het al 1 uur is.
“Wat wil jij?” vraag ik aan Marie.
“uhmmm, een hamburger wat wil jij?” zei ze nadat ze even had nagedacht.
“Ja doe mij ook maar een maar wel zonder saus en zonder kaas” die kaas van de hamburgers was echt niet te eten dat smaakte eerder naar plastic dan naar kaas.
Marie bestelde ons 2 hamburgers en een klein portie friet voor ons beide
Nog geen 3 minuten later zaten we aan een tafeltje te eten.
“hmmmm die hamburg is zo lekker” zeg ik genietend van mijn hamburger.
“Wat gaan we dadelijk doen?” vraag ik Marie nadat we ons eten op hebben.
“Nou ik heb mijn broer beloofd te komen kijken om half 2 bij beachvolleybal volgens mij gaan de jongens allemaal mee” legt ze uit als ik de laatste slok neem van mijn glas water.
“Ja leuk dan gaan we ze aanmoedige!” lach ik waardoor Marie ook begint te lachen en even een cheerleaders dansje maakt.
Als we zijn uitgelachen en op het strand aankomen nemen we plaats op het muurtje naast het volleybal veldje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen